Warme weer en make up

Discussie in 'De lounge' gestart door ladygaga, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    o ja sorry, ik ben natuurlijk al oud en snap dat niet :p

2. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Ik herken het probleem wel, al heb ik het niet heel erg. Ik gebruik niet veel make-up, maar meestal wel oogpotlood, mascara en wat oogschaduw.

Mijn ogen zijn wel gevoelig, dus ik kan niet zomaar iedere make-up gebruiken. Hypoallergeen valt beter.

Ik weet niet eens wat een primer is :). Heeft iemand een tip voor een goede en niet zo dure primer, die ook hypoallergeen is?

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Hahahah weer wat geleerd op je oude dag:p:D;)

Bij het woord primer moet ik elke keer aan de bouwmaterialen denken :D

4. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Make up ? Met dit weer ?

Weet je hoe slecht dat voor je huid is als je je dicht plamuurt en lekker in de zon gaat zitten ?

Hier geen make up hoor, lekker naturel look :D

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik ook niet. alleen beetje mascara voor het blote billen effect weg te halen

6. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Als ik de deur uit ga moet ik wel een beetje op anders voel ik me een jongetje..

Maar idd als ik niet weg hoef of ga zonen lekker zonder...

7. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Bij de kruidvat krijg je een klein zwart potje met een soort mouse ( eye liner) .. Kwastje moet je dan erbij kopen.. Maar deze loopt echt niet uit.. Je kan er zelfs nog mee zwemmen en onder water,, aan het eind van de dag zit het nog perfect.. Je hoeft het ook niet bij te werken door de dag... Ik zweer erbij...

1 nadeel is dat het wel wAt lastiger verwijderen is omdat het zo goed blijft zitten.., maarja dan heb je wel de heledag de make up netjes zitten

Deel Deze Pagina