Sea band of polsband van de hema voor tegen misselijkheid?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door SL80, 18 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SL80

SL80 Lid

10 jul 2016
    15
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik ben 5 weken zwanger van de 2e en aankomende donderdag gaan wij met de auto op vakantie.

Mijn vraag is, heeft iemand ervaring met sea band polsbandjes of polsbandjes van Hema? Bandjes voor tegen de misselijkheid?

Ik hoor het graag:)

2. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Hoi,

Ik weet niet hoe de Sea Bands bij reisziekte werken maar ik heb ze geprobeerd vanwege de misselijkheid van de zwangerschap, bij mij werkte het niet. Ik werd er zelfs nog misselijker van voor mijn gevoel. Ik hoor wel veel positieve verhalen over de bandjes dus wellicht ben ik een uitzondering.

3. ManSte

ManSte Niet meer actief

Hallo,

Ik heb de sea band (van de etos) tijdens de eerste 16 weken van mijn zwangerschap vaak gebruikt. Ik had last van HG, en gebruikte daar vergeefs ook emestafane en primperan voor. Ik heb daarbij ook de sea bands gebruikt, en die hielpen zeker wel iets.

Helemaal van week 13 tot en met week 16, toen de misselijkheid flink was afgenomen. Als ik dan nog misselijk was gebruikte ik alleen nog maar de sea bands, en dan zwakte de misselijkheid een heel eind af.

4. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik de echte seabands (niet van de Hema) altijd in de auto en het werkt voor mij wel.

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    nooit van gehoord, hoe werkt dat dan? of is dat meer het placebo effect?

6. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Nope nooit gewerkt. Niet voor reisziekte en voor HG al helemaal niet.

7. SL80

SL80 Lid

10 jul 2016
    15
    0
    1
    NULL
    NULL
  8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik heb ook seabands gekocht. En hier hielp het, het haalde de scherpe randen eraf.

Het is geen bijgeloof of placebo effect. Seabands drukken als je ze op de goede plek draagt op een acupunctuur punt welke misselijkheid onderdrukt. Je moet dus wel zorgen dat hij op de goede plek zit anders helpt het niet.

Ik gebruikte ze dag en nacht de eerste 12 weken. Nu is het gelukkig over.

9. Bumpie

Bumpie Bekend lid

28 dec 2015
    864
    523
    93
    Ik wil hem wel voor een klein prijsje opsturen als iemand interesse heeft. :) Heb er nu toch niets aan.

10. Lula

Lula Lid

24 aug 2015
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de seabands ook vanaf ongeveer 8 weken tot 20 weken dag en nacht gebruikt en bij mij hielp het zeker.

11. SL80

SL80 Lid

10 jul 2016
    15
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik heb er net 1 aangeschaft bumpie😊

Deel Deze Pagina