Zwanger!! Althans, een clear blue stick gaf vandaag 1-2 zwanger aan.. Ik moet het even kwijt, het liefst wil ik iedereen in m'n omgeving gaan bellen met het nieuws (als je het uitspreekt wordt het vaak ook meer 'waar' voor je he?) Maar goed, nog maar een aantal weken wachten. Ik wil anderen ook bemoedigen met dit bericht. In het ziekenhuis vertelden ze me zo'n 1.5 jaar geleden (toen nog geen relatie) dat ik qua bloedwaarden net zo goed 40 kon zijn (ik was toen net 35), tel daarbij op een super-onregelmatige cyclus (een jaar niet, 2, 4 maanden ertussen etc) en nu is het dus na korte tijd 'klussen' al zover, echt niet te geloven! 'Wens iedereen die dit leest heel veel goeds, wat je op dit moment ook bezighoudt. Lieve groet, Simone
Van harte!!!! Super nieuws! Ik weet maar al te goed hoe je je voelt. Zelf ben ik nu 35 en chronisch nierpatiënt en zwanger met vele risico's. Maar ben super blij dat straks mijn 2e kindje mag vasthouden. Wens je een mooie zwangerschap toe.
Simone van harte gefeliciteerd! Bij mij hetzelfde. 2 jaar geleden begon de gyn al dat als we een kinderwens hadden dat ik zsm moest stoppen met de pil om de artsen nog een kans te geven om te kunnen helpen als het zelf niet zou lukken.. Afgelopen januari gestopt met de pil, eerste 2 maand niet op de vruchtbare dagen geklust ivm vriend die het te spannend vond. in maart er voor gegaan en in april zwanger geraakt! Ook ik had daarvoor een onregelmatige cyclus, ca. 2x per jaar ongesteld terwijl ik gewoon mijn stopweek had.. (achteraf logisch met een cyclus van 23 dagen )
Ik was m'n berichtje 'kwijt', en zie nu pas al jullie lieve felicitaties, dank jullie wel hoor! 'Moet me even verder verdiepen in het hoe & wat van dit forum..