Hoi dames, Dit is nu onze derder ronde voor ons eerste kindje. Normaal gesproken heb ik een cyclus van 34 dagen, dat betekend dat ik eigenlijk donderdag ongesteld moet worden, maar ik heb 11 augustus op een zondag duidelijk mijn ei al gehad! Dat zou betekenen dat zondag mijn nod was!! Nu heb ik al bijna een week last van verschillende kwaaltjes. * lichte steekjes rechter lies * zeurende en pijnlijke benen, vooral in m'n knieholte. * dikke aderen op mijn borsten * zeurderig gevoel in mijn onderbuik * af en toe een goede steek in vagina en lies * geen zin in seks * soms licht misselijk * hoofdpijn * opvliegers * zwanger voelen? Nu hebben we aardig goed geklust deze maand dus het kan goed zitten! Ik heb overal een beetje gelezen en deze kwaaltjes kloppen wel z'n beetje! Wat vinden jullie? Herkennen meiden dit die ook zwanger bleken?? Ik heb nu echt een gevoel dat het wel eens raak kan zijn!!!
Hahah het alom bekende antwoord: doe een test en je weet meer! Klinkt Beel belovend, dat zeker! En ik herken ook veel klachten Heb je nog niet getest?
Hoi giosy Ik durf niet!! Gek hè? Ik wacht het nog even af tot donderdag en als ik het echt niet meer volhoud eerder!! Maar ben echt benieuwd of er meiden zijn die hetzelfde hebben gehad!! En zwanger bleken te zijn!!
Haha ik herken het hoor, zou ook niet durven. Toch eerst die donderdag afwachten. Dan vrijdag testen. Maar ja.... Dan moet je over geduld enzo beschikken!!
Opzich geduld heb ik wel!! Maar toch denk ik steeds zal ik nu een testje doen?? Wordt ik al helemaal zenuwachtig haha Dan toch maar niet haha!! Geduld is een schone zaak!!! Wanneer mag jij testen??
Ik hoop het voor je!! Ik ben helaas hevig ongesteld geworden!! :x Ondanks het goede klussen!! Misschien moet ik er minder mee bezig zijn!! Ik zal duimen voor je!!!!!! Succes meis!!