Nee dat is niet heel laag, normaal is tussen de 36,5 en 37,5 En nee je stelt je niet aan hihi, zo'n gedachte had ik ook met 38 weken zwangerschap toen ik de kleine eendagsvlieg niet voelde. Toen dacht ik ook stel ik me nu aan als ik de VK bel? Na veel dubben en me ongerust maken toch maar gedaan, ze kwam gelijk en alles is toen nagekeken in het ziekenhuis, alles was goed, maar de VK zei toen ook al is het maar om jou gerust te stellen want een ongeruste moeder is ook niet goed. Ik mocht ALTIJD weer bellen als er iets was Dus nee je stelt je niet aan hoor, ik dacht toen ook, als ze me maar geen zeur vinden, maar nu geef ik er niks meer om wat ze denken Succes morgen en ik ben benieuwd, al is het maar om je ongerustheid weg te nemen, dan is het ook goed toch? Groetjesss
Hihi eendagsvlieg Ja dat is zeker zo! Lastig he 'altijd' die twijfel.. Pff had ik ook toen ik zwanger was.. Uiteindelijk toch elke keer wel gebeld maar voel me dan zo opgelaten.. En ben ook echt al 3x bij de ha geweest.. 1x met onstoken ogen die alleen maar erger werden ipv minder Een keer omdat ik oorpijn wou uitsluiten vanwege slecht drinken En voor een schimmeltje op zn bovenbeen.. En dan moet ik nu WEER maarja goed.. Je moet altijd goed voor je kindje zorgen he! Dus dat hou ik maar in mn achterhoofd
Het zouden ook waterpokken kunnen zijn. En als je twijfelt inderdaad gewoon langs huisarts gaan. Succes ermee
Nou, naar de dokter geweest en wss zijn het toch muggenbultjes Moesten even aankijken of jet wegging met een paar dagen en anders weer terug
Collin heeft precies dezelfde bultjes, niet ziek of koortsig/hangerig. ik dacht eerst aan waterpokken, maar het werden geen blaasjes en hij kreeg er ook niet meer vlekjes bij. toen mijn man ineens zei dat er wel een mug op zijn kamertje is geweest , ja dan is de oplossing een stuk makkelijker!
Fijn dat het toch herkenbaar is! Ik heb altid hele bulten en jeuk van die muggen.. Dus vond dit eigenlijk nogal onwerkelijk voor een muggenbult.. Maarja het zal wel dan haha
Met een paar dagen zijn ze vast niet weg als het muggenbulten zijn. Duurt bij baby's heel lang voor ze weg gaan. Onze dochter heeft al bijna 3 weken dezelfde bultjes. Maar fijn dat het waarsch gewoon muggenbultjes zijn!
Mijn zoontje heeftze ookop ze arm. Wel een stuk of 12 en allemaal bij elkaar en 4 op ze wang Ben gister bij de ha geweest en die zei ook muggenbulten Ik kan nooit geen mug vinden in ze kamer, ik ga echt op zoek. Maarja als de ha het zegt....
Hmm dan wacht ik maar even af of het minder word oid.. Haha handig he juni dat je nu weet hoe t eruit ziet
Vanmorgen twee precies dezelfde rode vlekjes ontdekt bij mijn zoontje! Éen op zijn zij en één op zijn onderarm. Ik kan het meeste van de rode vlekjes wel 'wegdrukken' alleen het middelste puntje zelf niet. Dacht zelf ook al aan een mug, al vond ik het vreemd dat het niet echt bultjes zijn, zoals ik zelf altijd heb. Maar fijn dat waarschijnlijk dus inderdaad een mug de dader is!