warmte bultjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Wenteboekhorst, 6 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wenteboekhorst

6 feb 2012
    27
    0
    0
    Mijn zoontje heeft sinds gisteren rode bultjes op zijn lijfje. Zijn benen zijn het ergst, maar hij heeft het ook in zijn gezicht en op zijn buik en voeten. Ik dacht dat het warmte bultjes waren, maar begin nu te twijfelen of dat het wel kan zijn als het er zoveel zijn.
    Heb de huisarts al gebeld, maar de assistente zegt dat ik niks hoef te doen zolang hij niet ziek is.
    Hij lijkt geen jeuk te hebben en is net zo levendig en vrolijk als normaal.

Iemand een idee?

2. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Heeft ie geen verhoging? Ik heb laatst een topic over aangemaakt bij mij was het 5de ziekte. Staan ook foto's bij, mijn dochtertje had ook geen jeuk en was zoals altijd vrolijk maar wel beetje verhoging.

3. Wenteboekhorst

6 feb 2012
    27
    0
    0
    Hij heeft alleen gisteren 38,5 gehad maar na een zetpil was zijn temperatuur weer normaal. Vandaag ook geen verhoging gehad. Volgens de huisarts assistente zou hij zich ook echt ziek moeten gedragen bij de vijfde ziekte, maar als ik jou reactie zo lees hoeft dat dus niet altijd zo te zijn.

4. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

5de ziekte is volgens mij arts niet zo heftig als de 6de ziekte pas dan voelen baby zich ziek volgens mijn arts dus. Mijn dochter was gewoon normaal alleen kreeg overal uitslag en een symptom is rode bultjes op de wangen. Ze heeft nu echt bijna op haar hele lichaam en daarna neemt het af heb nu zalf gekregen maar is verder niet ernstig. Maar toch kijken hoor want ik weet niet of je vriendinnen hebt die zwanger zijn want voor zwangerw is het een ander verhaal namelijk. Toch zeuren voor een afspraak want kan ook andere bacterie zijn die het lichaam aan het vechten is. :)

Deel Deze Pagina