Heb hier een discussie met mijn man over onze kleine meid. ze heeft van die avonden en dan wil ze gewoon niet slapen ondanks dat ze echt heel moe is. Nu ook ze huilt/krijst en is dan weer even stil om weer te beginnen, als we dan bij haar komen wordt ze rustig, maar zodra we de kamer verlaten begint ze weer te krijssen. Ik vind dat we om de 5a 10 minuten even heen moeten gaan, in ieder geval zolang ze huilt en mijn man heeft zoiets van laat maar huilen want ze stopt vanzelf een keer. Ik kan dat dus niet en helemaal niet als ze echt krijssen. Mijn man wel, dus ik loop steeds naar boven en hij heeft zoiets van ze zoekt het maar uit en blijft gewoon zitten. Wat zouden jullie doen? Moet wel zeggen dat ze 4 weken terug geopereerd is en ze het sindsdien zo erg kan hebben en na mijn idee heeft het daarmee te maken. moet wel zeggen hij is nu boven geweest en is een tijd bij haar gebleven, dus dat doet hij dan wel weer heel lief. Maar w
lijkt wel verlatingangst, heb het hier nog niet maar ik zou blijven gaan en troosten, laat weten dat je er bent maar ik vrees dat dat heel lang kan duren? je kleintje moet weten dat je er voor ze bent als ze verdrietig zijn als je man eens tegen je praat en irritant doet, gewoon hem negeren, na een tijdje vraag je of hij het leuk vind als er niemand op hem reageert voor die kleintjes is dat nog 100x erger dan voor je man want hun denken dat je niet meer bestaat zodra je uit het zicht bent