Ik ben op zoek naar een smartwatch die accuraat de hartslag , stappen enz meet.. verbinding met Spotify is ook een must. Welke raden jullie aan? Of welke hebben jullie? Tussen Fitbit of Garmin twijfel ik vooral. Garmin oogt wel mooier. En daar twijfel ik tussen de vivoactive, Venu of vivomove
Garmin is heel fijn. Ik zou niet voor de vivomove gaan, want die heeft geen eigen GPS en moet je dus altijd ook je telefoon meenemen. Ik heb de Vivoactive 4S, man de Vivoactive 3, zoon de VenuSq en die krijgt dochter ook voor haar verjaardag. Ik heb mijn nu bijna 3 jaar en inmiddels wordt de batterij iets minder, maar nog steeds een dikke prima. En ik heb van de zomer een nieuw bandje moeten komen, omdat de oude doorgesleten was.
Ik heb een fitbit versa gehad. Ging helaas maar een jaar mee en toen liep hij hopeloos vast. Ik geloof niet dat hij met spotify koppelde, maar kan ook zijn dat ik dat gewoon niet heb geprobeerd. Verder prima apparaatje. Nu heb ik al een aantal jaren een apple watch. Die vind ik veel fijner, maar dat is ook logisch, want ik heb ook een iphone en airpods. Dus dat connect gewoon beter met elkaar, dan met de fitbit.
Ik heb de fitbit versa 2 en ben er heel tevreden mee. Je kan hem koppelen met spotify (heb ik zelf niet gedaan).
Mijn Vivoactive heeft wat meer functies dan de venuSQ, maar die extra functies gebruik ik eigenlijk toch niet. Zoon heeft de venuSQ gehad in februari en toen was hij net uit en ik vind het eigenlijk wel een heel goede prijs-kwaliteit verhouding.
https://www.amazon.nl/dp/B08RJ514BZ?psc=1&smid=A17D2BRD4YMT0X&ref_=chk_typ_imgToDp Ik heb net deze besteld voor dochter. Dit wel echt een goede deal. Goedkoper heb ik hem niet gezien en dan heeft deze ook nog muziekopslag, die zijn normaal ook zo'n 30-40 euro duurder.
Ik ben deze besteld https://www.debijenkorf.nl/garmin-fenix-7s-sapphire-solar-smartwatch-010-02539-21-8400090151-840009015102000?gclid=EAIaIQobChMIq-3viMnH-wIVS_p3Ch0LwALgEAQYAyABEgKhQ_D_BwE&gclsrc=aw.ds Wilde persé saffier glas en sowieso een ronde klok. Daarnaast voor mij belangrijk de voorgeprogrammeerde skigebied kaarten en mogelijkheden wat betreft klimmen/hiking in de bergen. Rib uit mij lijf, maar Garmin is gewoon zo fijn tov apple/samsung/fitbit
Ik heb een Garmin, maar dan de forerunner 645 Music. Als ik een nieuwe wil, dan ga ik absoluut weer voor een Garmin.
Ik heb een Garmin Venu en zou zeker weer voor een Garmin gaan. Hiervoor een fitbit gehad, maar vind het niet te vergelijken. Man heeft een Garmin fenix, nu een jaar of 5 en wil dit jaar weer een nieuwe Garmin kopen.
Ik had een Fitbit charge 2, nu een Garmin Venu 2s. De Garmin vind ik mooier, hoewel ik het kleine en slanke van de Fitbit fijn vond. De Fitbit kon sowieso niet met Spotify, de Garmin weet ik niet. Ik heb ze gekozen op grote/dikte en batterijduur.