Heb waanschijnlijk blaasontsteking. Morgen ff na de HA en dan een keurtje maar kan een blaasontsteking invloed hebben op het zwanger worden. Verkleind de kans dan of is er niets aan de hand? ohja , heeft het ook invloed op de ovu testen? help... Tanja
Ik denk dat het verkleinen van de kans wel mee zal vallen, je blaas is immers iets anders dan je baarmoeder etc. Wel is klussen misschien niet aan te raden in sommige gevallen (als het pijn doet/bacterie..)dus in dat geval heb je een kleinere kans om zwanger te worden lijkt mij. Ook hangt het af welke kuur je ha vind dat je nodig hebt. Sommige kuren gaan niet samen met zwanger worden of een zwangerschap. Ik zal als ik jou was het met de huisarts bespreken. Succes. Mirre
Kan geen kwaad je krijgt meestal een keurtje wat verder geen kwaad kan als je zwanger bent. Ook dus die nog niet zwanger zijn. Toevalig had ik een blaasonsteking in mijn eerste week van mijn zwangerschap. Eenigste is er niet mee door lopen wel laten behandelen. Groetjes Anna.