Warmte uit bruin haar krijgen?

Discussie in 'De lounge' gestart door SDonya, 5 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik vind het erg mooi. Maar als je het wil zoals op die laatste 2 foto's, dan zou ik inderdaad zilvershampoo proberen.

2. Logan

Logan Niet meer actief

Ik zou het zo laten, ik vind je kleur prachtig! :)

3. SDonya

SDonya Niet meer actief

Oke nou misschien moet ik het dan maar accepteren dat ik waarschijnlijk nooit de kleur krijg die ik wil. Elke keer als ik het laat verven, vallen alle kleuren namelijk te warm uit. Maakt niet uit bij welke kapster ik zit..

4. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.791
    493
    83
    Als de kleuren altijd te warm uitvallen, dan ga je het inderdaad nooit helemaal assig krijgen sorry :( Zelfs mensen met een koele haarkleur, kunnen nog warmte in hun haar krijgen als het ontkleurd wordt. En de enige oplossing is om het dan echt tot wit te laten ontkleuren, voor je er een astint overheen zet. En met zulk mooi lang haar, moet je dat niet willen (been there, done that, haar eindigde ongeveer tot schouderlengte ;)). En zelfs dan loop je nog het risico, dat er uiteindelijk weer warmte door de kleur heen komt.

Head&Shoulders gaat je haar niet koeler krijgen, zilvershampoo ook niet. Juist het tegenovergestelde, die zullen ervoor zorgen dat de spoeling nog sneller vervaagt. Zilvershampoo werkt alleen op heel blond geel haar, niet op oranje tinten.

Andere optie zou zijn om donkerder te gaan, omdat donkere tinten vaak wel beter pakken en de warmte beter maskeren.

Deel Deze Pagina