Hoi Mijn meisje heeft uitgevonden dat ze ook met dr hoofdje bij t voeteneind kan liggen, maar nu vond ik haar vanmorgen met de hydrofiel, die normaal onder haar hoofd ligt, om haar nekje!! Ze vond het zelf allemaal grappig maar ik vind t toch wel eng hoor, straks trekt ze dat ding heel strak aan.. Ze doet dit ook met de slabber, die laat ik altijd nog even om na de fles, maar die trekt ze ook strak om dr nek heen, nu doe ik die bij de broek in zodat dit niet meer kan, maar ik weet ff niet hoe ik dat hydrofiel probleem moet oplossen.. Iemand tips hoe ik dit kan voorkomen? Zonder hydrofiel eronder moet ik elk slaapje bed verschonen want ze spuugt standaard nog 1/2 keer in bed (kleine beetjes hoor).
Kun je niet een langer laken gebruiken die je goed onder het matras kan stoppen? Dan is het wel geen hydrofiel maar het vangt wel het kleine beetje spuug op.
Zon hele grote hydrofiel gebruiken, die kan je goed instoppen. Wat of hoe je het ook gaat doen, iig stoppen met zoals je het nu doet em of meer wassen of een andere oplossing zoeken. Em als ze toch gaat rollen in add blijft ze toch niet liggen op der hydrofiel dus heeft ie ook geen nut.
Grotere hydrofiel gebruiken of beter nog, de hydrofiel weghalen, op een gegeven moment gaan ze langere dingen ook lostrekken.
Ja heb hem nu uiteraard weggehaald.. Vanmorgen lag ze nog mooi in bedje.. Elk slaapje hoeslaken verschonen dan blijf ik wassen en moet ik ook een héle berg gaan inkopen, dus liever iets anders tot ze niet meer spuugt Ik zal eens kijken voor die grotere hydrofielen. Bedankt!
2 hydrofielen aan elkaar maken, dan kun je hem goed instoppen. En om niet de naaf in het midden te krijgen. 1 hydrofiel in 2en knippen, en dan aan beide kanten van de andere doek een helft aan naaien. Maar ik zou hem denk ik weghalen, ben niet zo van doeken en lakens in bed bij draaiende kindjes.
Ik gebruik voor mijn dochter die op haar buik slaapt een grote hydrofiel. Die kan je dus goed instoppen. Ze frommelt 'm wel eens op maar trekt 'm nooit los eigenlijk. blijft gewoon liggen ook al draait ze alle kanten op in bed. Maarja blijft altijd opletten, heb m'n dochter ook al 2x gevonden dat ze helemaal of met haar hoofd onder het laken lag door het draaien.
Als ze toch rondkruipt in bed, dan heeft die hydrofiel toch geen nut meer? En ook: als ze maar heel kleine beetjes spuugt, zal het ook wel geen drama zijn als je dat hoeslaken eens een keertje langer laat liggen. Ik ben daar nogal gemakkelijk in...
Ik even kijken voor zo'n grote.. bedankt! Het is nog "maar" 1x gebeurd hoor, het is niet dat ze altijd ronddraait, anders was het natuurlijk gewoon heel simpel en dat ding eruit. Maargoed, ik laat ze hier niet in hun eigen spuug slapen, lijkt me gewoon niet lekker om in te liggen, een klein vlekje doe ik ook niet moeilijk over hoor..
Ik gebruik ipv hydrofiele luiers een lakentje (overdwars) die ik onder het matras stop. Wanneer ze het hele bed door gaan werkt dit volgens mij beter.