dag dames ik wou jullie nog even op de hoogte stellen hoe drastisch mensen het ook vonden Dat mijn Dochter naar net een week NIET MEER VERKOUDEN IS en bassie is net een week weg we merkte het al naar een paar dagen dat ze vrijer ging ademen en nou is ze gewoon helemaal schoon de oogjes zijn schoon ziet er beter uit het kan toeval zijn maar voor mij is het duidelijk
fijn dat je dochter nu geen last meer heeft. het zal wel moeilijk geweest zijn om de kat weg te doen maarja wat moet moet he!
onze dochter ook vanaf moment dat ze in huis was, tot ik 2 a 3 week terug de grootste hond uit huis heb gegooid (nf leeft in de schuur en vind dat zelf prima) en ze is ook niet meer verkouden (tot ik laatst snachts met nat en koud weer was vergeten het raam dicht te doen en ze sliep alleen met rompertje onder een laken) het is PIEP dat je je kat heb weg moeten doen(heeft vast een goed huis) maar super dat je dochter over haar "verkoud"heid heen is
Super dat je dochtertje weer zo vrij kan ademen! Wij hebben ook 2 katten en als ons zoontje zo allergisch er voor zou zijn dan zou ik ze zeker wegdoen, maar dat zou wel een van de zwaarste momenten uit mijn leven zijn want het zijn ook mijn kindjes. Ze zijn nu 7 jaar en hadden ze al met 7 weken.
Oh, dat was eecht mijn grootste angst, dat Kyra allergisch zou zijn voor de hond (mechelaar). Dan zou Skye toch weg moeten. Gelukkig is dit niet het geval. De gezondheid van je kind gaat uiteraard voor, maar snap dat het wel moeilijk is