Nou het toppunt is bereikt, onze kleine man heeft een vreselijke hekel aan zijn fles maar ja hij is bijna 6 maanden maar weinig andere keus, nu zijn we vorige week al over gegaan naar 3 flessen op advies van de kinderarts omdat hij wienig dronk. dat ging heel erg goed hij eet s'morgens een echte flin ke fruithap, en s'avonds ook echt een maaltijd dat gaat best wel goed, maar nu wil hij sinds gisterenm echt niet meer drinken. zijn flesssen melk niet pap van een lepeltje niet fruit en groente ging wel goed. maar geen slok drinken, vanmorgen werd hij wakker en had gewoon vanaf gisterenavond 7 uur niet meer geplast zijn luier was helemaal droog. gisterenavond voor ik naar bed ging even gekeken bij hem toen lag hij extreem kalm te slapen vanacht had ik het er neit op hij was te rustig het was wel lekker koel op zijn kamertje en hij ligt alleen in een slaapzakje, maar dat hij niet plaste zint me niets en vanacht zo extreem kalm het zit/ zat me niet lekker. Vanmorgen dan een droge luier hij is wel vrolijk nu, fles aangeboden maar 80 cc drinken rest laten staan. van een lepeltje paar hapjes denk dat hij 100 tot 110 op heeft. gisteren heb ik flesjes met biologisch fruitsap meegenomen bij de ah vandaan vana 4 maanden deze had hij een keer op en vindt hij lekker. dus net een flesje gemaakt een half flesje erin en dan aanlengen met water hij kan puur maar vindt hem dan echt te zoet. en gegeven hij dronk ongeveer 60cc achter elkaar leeg maar nog niet geplast. Ik heb nu voor mezelf gezegd ik wacht tot hij straks wakker wordt en wil dan een goede plasluier hebben zo niet ga ik toch maar de hap bellen denk ik of ben ik dan overbezorgd ( ben een beetje weet niet een naar gevoel) hij heeft geen koorts, maar hij moet toch plassen? ( baal mijn man moet zo weg naar het ziekenhuis 40 km verderop om mijn schoonvader te halen die mag naar huis nadat die geopereerd is van de week dus ik sta er ook nog even alleen voor) nou is daar wel altijd iets voor te regelen ik trek wel iemand uit de straat uit zijn bed. maar maak me zorgen wat zouden jullie doen??? een bezorgde marilouise
Ik zou het idd even aankijken straks. Blijf drinken aanbieden, sap water lauwe thee maakt niet uit zolang hij maar drinkt. De melk komt wel weer. Als jou gevoel zegt dat er iets niet lekker zit gewoon de hap bellen. Zeker als je toch iets aan je kindje merkt, loom duf raar uit de ogen kijken enz enz. Wat je ook kan proberen is hem uit een glas laten drinken, dat vond mijn zoontje prachtig en zo kreeg hij toch wat slokjes water binnen. Mij is altijd verteld dat ze minimaal 1 goede plasluier op een dag moeten hebben. Ik kijk dan elke luier na en bij elkaar genomen is dat dan een flinke volle luier. Mss vind hij het wel lekker om op een nat washandje te sabbelen. Heel veel succes en volg je gevoel. Groetjes Kim
huilt hij nog met traantjes?zweet hij?heeft hij snotneusje? Als hij dit niet meer heeft zou ik direct aan de bel trekken. En anders zou ik het nog aan kijken.
Hij was wat eerder wakker dan normaal huilen met een traantje was wat klam en had een hele kleine plasluier. heb hem gelijk wat te drinken aangeboden wilde eerst niet,beetje in een bekertje gedaan en toen heeft hij een 30 cc gedronken, hij was goed fit en helder, had het babybadje opgezet daar had ik vers water in gedaan vandaan, hij lekker bloot erin op zijn buik en op een gegeven moment ging hij dus ook echt water happen en zijn natte handjes in zijn mond ik denk is schoon water en alles wat hij binnen krijgt is mooi meegenomen hij had de grootste pret. ook echt vrolijk, had ook geen koorts was 37,0 graden. had een grote sappige peer en een lekkere sappige appel voor zijn fruit dit heeft hij met smaak gegeten en helemaal op daarna heeft hij jaja nog 70 cc sap uit de fles gedronken en nu ligt hij op bed viel gelijk in slaap. Heb net even mijn vriendin gebeld die is doktersassistente geweest en die zei ook minimaal 1 goede plasluier alle luiers samen mag ook, ze zei al gewoon aanbieden en als hij zijn melk niet wil drinken gewoon blijven proberen als het echt niet lukt is het geen drama dit mag en kan best af en toe een dagje en ze zei al zeker omdat hij ook al fruit en groente eet en af en toe een liga ze zei dan probeer je het gewoon even met wat anders dat mag best een keertje. had ook gezegd dat ik er vanacht een slecht gevoel bij had en hem meerdere keren even ben wezen kijken en hem aanraakte om reactie te krijgen dat dit soms heel lang duurde normaal beweegt hij al als je rondloot boven houten vloeren, ze zei hoe voel je het zelf nu ik heb het idee dat het beter gaat, ben nu ook rustiger dus ze zei al je eigen gevoel volgen, vertrouw je het niet niet wachten gelijk bellen. Maar ik ben nu rustiger en hij is wat beter, ik hou het goed in de gaten .
nou gisterenavond wat een drama hij had wel wat geplast meer dan de andere dagen en gewoon gepoept, hij was ook wel gewoon vrolijk heeft zijn fruit en groente goed op. Maar de laatste fles gisteren geen slok. hij had wel sap op en lauwe thee overdag ong. 180 cc totaal. ik was allang blij dat hij iets deed drinken. uiteindelijk gisterenavond na heel lang proberen hebben we het maar gelaten en hem op bed gelegd het was vreselijk warm in huis maar hij viel niet heel anders dan normaal in slaap. Hij werd vanmorgen pas om 7.15 wakker dus ook goed geslapen ben vanacht 2 keer wezen kijken en hij reageerde normaal nu. Vanmorgen ben ik weer aan het stoeien geweest met zijn fles maar hij heeft 180/ 6 op weliswaar in de houdgreep moeten nemen maar het ging. dus nu op naar derest van de flessen vandaag. tussendoor blijf ik hem maar drinken aanbieden want asl ik afwacht of hij misschien zijn flessen gaat drinken en hij doet het niet dan drinkt hij geen slok meer en krijgt hij niets binnen. hij is ook nu weer gewoon vrolijk.