Weet iemand dat, of het rietje (dus echt het bovenste anti-lek-rietje) van Nuby los te krijgen is? Thirza heeft er nu 2 stukgebeten, terwijl de bekers zelf nog prima zijn...
ja, is een setje met dat witte er ook bij...bij etos weet ik dat ze ze hebben...kosten geloof ik 3 euro ofzo...
nou hier al maanden niet meer te krijgen, en ook hier 1 die er al 2 stuk heeft gebeten, en bij 1 is het ondertse gedeelte kwijt
hier al 5 gehad...ze vind het lekker om op te knabbelen blijkbaar... Maar ik zou eens vragen of ze ze dan nog krijgen want ze moeten ze hebben in principe.....(koop er altijd 2 tegelijk hihi, want idd soms zijn ze niet op voorraad)
Hier ook niet te verkrijgen. Ik heb het gevraagd en dan moet je dus een geheeld nieuwe beker kopen. Ik heb gekozen voor een ander rietjesbeker, welk merk dat weet ik eigenlijk niet meer. Ook voor deze ben ik op zoek naar een nieuw rietje, maar ook tot nu toe niet gevonden. Even vragen van de week. Wel makkelijk verdiend zo he :x
Staat die hier bij toevallig? Ik heb even gegoogeld 93-Nuby Onderdelen | 149-Nuby | 147-Zoek op merk | 17-Eten en Drinken | Babyandmore DrogistDrogist.nl | Nuby
Hier ook bij de etos! Met een schoonmaakborsteltje erbij Weegt niets dus als iemand er een wil kan ik het best opsturen.
Nuby Flip-It Rietje Navulling - De echte 24-uurs drogist Vorige week heb ik 3 van deze rietjes besteld. 2 dagen later had ik ze al binnen. Snelle levering dus. De dichtsbijzijnde winkel die ze verkopen heeft vaak problemen met de levering. Dus heb ze maar online opgezocht en besteld.
Ik werk in een DA en daar waren ze een tijdje niet leverbaar, nu zag ik ze van de week weer liggen! Dus ja, zijn te krijgen!
Hier zijn ze bij de Etos nog gewoon verkrijgbaar. Heb er alleen niks aan. Frummel vertikt het om uit dat rietje te drinken. Hij vind het echt helemaal niks. En ik was zo blij met die beker . Maar sinds vandaag wil hij wel gewoon uit een beker drinken. Dus misschien wil hij het wel als hij ons een paar keer met dat rietje ziet drinken. Het is het proberen waard...
Thanks meiden! Hij zit erbij idd! Prijzen verschillen trouwens nogal, dus thanks voor de verschillende links!
Hihi, ik ook bij die onlinedrogist: daar waren ze het goedkoopst, maar was het wel handig om boven de 10 euro te bestellen. Nou, met de huidige tandendrama's kauwt de dame zich helemaal ongans op alles, dus hup, die extra rietjes gaan vast van pas komen