Moeders voor moeders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaKitty, 30 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Zo..heb me net aangemeld. Wilde eerst niet meedoen.
    Heb vorige zwangerschap meegedaan, maar toen was ik kots en kots misselijk de 1e 4 maand de hele dag en was ik niet zo blij met die groene flessen en vooral die lucht die eruit kwam, maar heb me eroverheen gezet en gedacht; je doet het voor de meiden die niet zo makkelijk zwanger kunnen worden.....die gun je dit wonder toch ook!?!?! Dus me aangemeld.

Doen jullie het ook?

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ben nog niet zwanger maar wil het tegen die tijd wel gaan doen.

Alles om een ander te helpen

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik wou het graag doen, heb het de eerste keer ook gedaan, ondanks dat ik ook kotsmisselijk was. Maar ben na het overlijden van mijn dochter zo schofterig behandelt, dat ik de tweede keer heb bedankt. Eerst maar eens aan mezelf denken, want zij doen het ook niet voor je. En dit is dan een organisatie dat vrouwen wil helpen. Heb er zelf niks van gemerkt helaas... Want ik had ze nog veel pies kunnen bieden.

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    wat hebben ze gedaan dan meid?

5. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Oh vlinder dat is dan wel heel erg.
    Beetje jammer dat ze iemand vreselijk behandelen terwijl jij juist wil helpen.
    Geef je groot gelijk hoor dat je bedankt heb, je had immers wel andere dingen aan je hoofd.

Hoe gaat het verder met jouw en Puck?

6. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Ja, ik doe ook weer mee. Moet eerlijk zeggen dat ik het wel een heel gedoe vond de eerste keer en daarom nog niet zeker wist of ik het weer zou doen. Maar eenmaal zwanger meteen weer aangemeld, vooral omdat mijn zus in ivf traject zit, maar natuurlijk ook voor alle andere vrouwen.

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    zodra ik weer zwanger ben doe ik ook weer mee
    ik maak ook gebruik van de medicijnen die ervan gemaakt worden, dus vind ik dat ik ook wat terug kan doen
    helaas is het voor veel vrouwen niet eenvoudig om zwanger te raken
    en alle hulp is dan welkom ;)

8. Vlinder84

Ik had ze gebeld, dat ik geen urine meer voor ze kon verzamelen dus dat ze de flessen op konden komen halen. Ik zou immers de volgende dag bevallen en met 13 weken is het duidelijk dat mijn kindje niet zou leven. Ze was aan de tel. heel aardig en meelevend. En ik kwam dus de volgende dag thuis, ze hadden de ouwe kratten idd weggehaald, alleen ook weer nieuwe in de plaats gezet. Dus ik was behoorlijk overstuur en heb ze gebeld of ze aub de kratten weg wilden halen. En ja, ze kwamen de kratten weghalen en weer kreeg ik er nieuwe kratten voor in de plaats. Deze heb ik gewoon in de prullenbak gegooid, had geen zin in weer nieuwe flessen. En een week later stonden er weer flessen voor de deur. Ik weer gebeld en was echt heel boos. Toen zei die vrouw: ja sorry hoor, waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Oh ja? 3 keer achter elkaar? Da's wel knap. Dus ik heb gezegd: kom niet meer langs hier, haal de kratten op en schrijf mij van de lijst. Zo gezegd zo gedaan. En een paar weken later kreeg ik een pakketje thuis gestuurd met daarin, jawel, een kaartje waarin ze mij nog een prettige zwangerschap wensten en een prachtige baby, met een echolijstje voor de mooiste echo's van ons kind... Toen brak echt m'n klomp... Fouten kunnen en mogen best gemaakt worden, maar dit is gewoon te idioot voor woorden. Net alsof je een trap na krijgt.

9. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    IK heb het wel de volle 16 weken gedaan. Heel typisch iedereen zegt dat die geur van de desinfectie niet lekker ruikt. Ik heb er eigenlijk geen probleem mee gehad kon het goed ruiken. Moest wel ff afkicken na 16 weken, je raakt er zo aan gewent.

Maar jee wat een verhaal hier boven mij. TIs echt net alsof ze je een trap na willen geven op deze manier. Ik had altijd wel het idee dat ze zo profi waren om zulke dingen te herkennen.

Sterkte meid.

Liefs nance158

10. Kikkervisje

Kikkervisje Actief lid

14 dec 2007
    235
    1
    0
    Vreselijk verhaal Vlinder84. Ik kan me voorstellen dat je er nooit meer wat mee te maken wil hebben.

Ik heb mee gedaan omdat ik zelf twee ICSI pogingen achter de rug heb. Helaas zonder succes.
    Maar ik heb mezelf toen wel gezworen dat ik mee zou doen, mocht het ooit lukken dat ik zwanger raak.
    Daarom zou ik ook zo weer meedoen. Maar toen ik klaar was vond ik het wel even best. Wat een stinkend ongemakkelijk gedoe zeg...

11. Truusje77

Truusje77 Actief lid

10 mrt 2008
    152
    0
    0
    Net over de grens
    Ook ik doe deze keer weer mee, de vorige keer kreeg ik een miskraam en heb maar twee weken mee kunnen doen. Nu hoop ik tot 16 weken mee te kunnen doen.

Wat een rot situatie Vlinder, dat is niet te bevatten, dat ze zulke fouten maken.

Nadat ik mij afgemeld had, kreeg ik een brief van Moeders voor Moeders dat ze het spijtig vonden dat het mis was gegaan en er zat een bloemenbon van 5 euro in, vond ik een erg mooi gebaar.

12. Vlinder84

Ja, dat heb ik vaker gehoord, dat vrouwen die een mk krijgen, bloemen thuis krijgen. Maar bij een doodgeboorte is het blijkbaar anders?

13. Yvonne02

Yvonne02 Actief lid

19 feb 2008
    332
    0
    0
    Ik wou heel graag mee doen, maar woonde nog in een flat en wilde nog niet dat iemand wist dat ik zwanger was. En als ze elke keer mensen zien met kratjes en flessen gaan ze misschien wat vermoeden. Toen we verhuisd waren wilde ik me aanmelden maar was ik te laat.
    De volgende keer ga ik zeker mee doen.

14. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik heb wel vaker klachten gehoord over de organisatie daar. Jammer dat in dit soort topics nooit mensen reageren die het niet doen. Ik doe het bijvoorbeeld niet. Ik zie het echt niet zitten om urine te verzamelen met die misselijkheid. Moet ook zeggen dat het compleet langs mn neus is gegaan doordat ik vrij snel in het ziekenhuis lag.

15. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Zo das kl*te zeg! Daar zit je dan echt niet op te wachten nee.
    Dikke knuff, wat kl*te!

16. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Oh tot vandaag zei ik dat ik het niet ging doen. Maar vanmorgen zei ITES in me dat ik het MOEST.....
    Maar geloof me, als ik het niet wilde doen, dan kon iedewreen op zijn kop gaan staan hoor haha.
    Iedereen moet het voor zichzelf weten!

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik doe mee, gelukkig nog maar een weekje, want ik vind het wel vervelend op een gegeven moment, elke keer weer in het kannetje! ;)
    Maar ik ben blij dat ik mee doe! :D
    Je doet het toch om andere te helpen!

18. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik wilde ook graag meedoen en heb me ook opgegeven. Ben tot heden nog niet gebeld, wat achteraf denk ik mijn eigen schuld is geweest........met die flinke onweer van ongeveer 3 weken terug hebben wij de stekkers uit de telefoon etc. gehaald. Maar er nooit weer in gedaan...Tot gisteren.....en tja als je ALTIJD met je mobiele telefoon belt...duur het even voor je er achter komt.
    Achteraf ben ik ook wel een beetje "blij" om, want ik voel me elke ochtend hondsberoerd en moet er niet aan denken dat ik niet normaal op de wc kan plassen!

19. Angelicaatje

Angelicaatje Actief lid

6 mrt 2008
    338
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Werker
    Hoofddorp
    Ik ga de 2e week in en het gaat goed, ik doe het inderdaad voor de vrouwen/meiden die niet zo makkelijk zwanger worden.

20. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ja ik doe ook mee. Al moet ik zeggen dat ik de ochtendurine niet spaar, ook al is dat de grootste hoeveelheid, simpelweg omdat ik het niet kan ruiken, die fles op nuchtere maag... Ik moet elke ochtend een paar keer overgeven en heb dus een keuze moeten maken.
    Maar het is even beetje een opgave en gedoe met die flessen maar ik denk maar zo: ik was in 1x zwanger en ik help er een ander mee.
    Trouwens Vlinder, dat is wel een héél naar verhaal...sterkte!

Deel Deze Pagina