Babyfoon met camera werkt het goed????

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ukje1, 24 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Hey meiden,

Even een vraagje ik ben langzamerhand mijzelf aan het verdiepen in de baby uitzet en nu zit ik erover te denken om een babyfoon met camera aan te schaffen.

De vraag die ik heb is hoe bevalt het?? Zie je alles in het donker?? en welke hebben jullie??

Liefs Ukje

2. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Wij vinden het echt perfect werken. Hebben de luvion grand elite en kunnen zowel in het licht als in het donker alles perfect zien en horen. Hiervoor de avent beeldbabyfoon gehad, die functioneerde ook wel, maar het geluid van de luvion is echt vele malen beter.

3. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

14 dec 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook de luvion.
    Ideaal.. je ziet en hoort alles.
    Muziekje kun je aanzetten er zit een terugspreek functie op
    en vanaf het beeldscherm kun je het lampje aan de bovenkant vd babyfoon aan en uitzetten.
    Vind het een geweldig ding

4. MissJopie

MissJopie Actief lid

24 feb 2009
    387
    0
    0
    Hier ook de luvion. Prima babyfoon! Er is maar 1 maar en dat is dat ie echt niet tot ver gaat...

5. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

#5 Bougainville, 25 mei 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 mei 2012
    Ik vind het super. Eerst wilde ik het niet omdat ik bang was dat ik dan steeds op de babyfoon zou kijken. Maar dat valt reuze mee!

Ik heb eentje van het merk trust gekocht via marktplaats voor 35 euro. Ik ben er erg blij mee. Vooral omdat mijn dochter erg bewegelijk is. Door deze babyfoon was ik er snel achter dat met lakentje slapen niet voor mijn dochter is weg gelegd. Levensgaarlijk.... Ik kijk ongeveer 3x op de camera s' avonds om even te kijken hoe ze erbij ligt.

Er zit een nacht (infrarood) en dag stand op. Maar heb hem eigenlijk altijd op de nacht stand staan. Het bereik kan ook tot ver.

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

sinds kort hier ook een luvion en het is zo fijn.
    Eerst ging ik steeds kijken en nu kun je gewoon zien wat de kleine doet. Beeld is heel duidelijk.

7. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

hey dames,

Dank jullie wel voor de reacties!! Ik ga denk ik eens kijken naar de Luvion..

Liefs Ukje1

8. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Wij hebben ook de luvion. Heb spijt dat we hem 2 jaar geleden niet aangeschaft hebben.

Ik vind alleen het geluid erg "blikkerig". Ook als het muziekje op de babyfoon aan staat, en de monitor op zijn zachtst, hoor je het nog behoorlijk hard.

Deel Deze Pagina