Wat denken jullie? Ik heb (af en toe) een bril. Je weet wel.. zo'n 'hippe' grote, donkere. Mijn haar is vrij lang en middenbruin van kleur. Er zitten laagjes in mijn haar en de voorste laag kan net achter mijn oren. Nou wil ik weer naar de kapper en het donkerder verven (doe ik 1x per zoveel tijd) en ik wil het wat vlotter. Het is toch vrij saai zo en ik heb het vaak in een knot, los vind ik snel slordig lijken. Maar ik zit er nu over te denken om een pony te laten knippen. Mijn twijfel is alleen dat ik een redelijk rond/vierkant gezicht heb en er vrij jong uitzie. Wordt dit niet benadrukt met een pony? En zou een pony überhaupt wel lijken als ik mijn dikke bril op heb? Ik weet niet of ik een goed beeld van mezelf geschetst heb zo, voel me behoorlijk nerdy als ik het teruglees
Is lastig zo in te schatten. Heb je een foto?! Anders zou ik het even vragen bij de kapper zelf. En welke pony wil je hebben ee rechte of een schuine?!
Dit ben ik met bril en schuine pony. (Ik heb hier alleen mijn haar gekruld) en misschien een dunnere bril dan jij. (Ik verwijder hem straks weer mijn foto)
Als je Googled op "bril met pony" kom je een aantal (toffe) plaatjes tegen van meiden met een pony én een bril. https://www.google.nl/search?q=bril+met+pony&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=3fOdUs-2OZPxygPpzoGADg&sqi=2&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1280&bih=898
Hoe doen jullie dat met die scheve pony. (sorry dat ik inbreek ts) Hoe lang is het haar dan. Is het scheef geknipt? ik wil er ook een maar hij valt en altijd recht waardoor alles in mn ogen hangt, en zodra hij voorbij mn wenkrbauwen komt schieten er pijpekrullen in die er ook met een stijltang na half uur weer inzitten. Maar ik heb een erg hoog voorhoofd dus zonder vind ik geen optie.
Ik heb krullen van mezelf dus ben elke dag verplicht om de stijltang te gebruiken. En mijn haar is niet schuin afgeknipt wel in lagen maar niet schuin. Mijn haar is nu schouderlanh heb het ook wel eens langer gehad met schuine pony.
Ik bedoelde eigenlijk de pony. Het haar van de pony valt dan recht naar beneden maar is schuin weggeknipt of is je pony recht geknipt en heb je het scheef weggekamd? Zodra mijn pony (die meer op een ragebol lijkt eigenlijk) met de stijltang heb bewerkt zit het wel leuk maar paar uur later is het weer gekruld. Het haar valt ook altijd in mn ogen als ik de haren van de pony langer laat. Als je hem schuin kamt blijft het niet zitten ook niet met haarlak. Mn haar zelf heb ik op de schouderbladen in laagjes.
Dank je ^^ ik ben er ook nog steeds onwijs blij mee. En mijn pony was schuin geknipt. Nu is die weer recht maar ga hem weer schuin laten knippen. Het hangt altijd een beetje over mijn ogen voordat ik hem schuin laat knippen. Ik vind mijzelf zonder pony niet leuk dus vandaar dat ik wel eens afwissel tussen recht en schuin
Nee mijn pony is scheef geknipt.. Maar niet heel extreem. Ik doe met de stijltang de onderkantjes iets naar binnen stijlen en haarlak in spuiten. Mijn pony krult het ergste van mijn hele haar maar blijft hier altijd netjes zitten..
Okay het wordt bij mij ook tijd voor de kapper. Even 'sparen' dus tot het bijna in mn ogen valt en dan scheef laten knippen. Zelfs de stijltang van de kapper blijft het niet de hele dag zitten. En met mist of warm weer.. pff laten we het daar maar niet over hebben.
tsja ik heb een pony en een bril(soms dan) en vind het mooi. Gewoon doen en anders laat je m weer aangroeien toch?
Staat jullie goed dames! Leuke kapsels en leuke brillen Ik ga er denk ik maar gewoon voor. Het groeit idd ook wel weer aan als het niks is.