Hoi dames, Er is een persoon die altijd een status en profiel foto had in whatsapp, alleen sinds een aantal dagen zie ik niets bij diegene staan. Geen online status/laats gezien, geen persoonlijke status en dee profiel foto is ook weg (nu gewoon een standaard whatsapp foto). Gewoon een leeg balk onder de naam van diegene. Wat betekend dit, heeft deze persoon whatsapp verwijderd, maar de account bestaat nog, of ben ik gewoon geblokkeerd? haha. Maar als dat zo was zie je niet een compleet leeg balk waar normaal "last seen" staat en de profiel foto blijf je ook zien dan. Beetje vaag. Jullie hulp?
Als iemand z'n whatsapp verwijderd heeft kun je dat wel zien, als je dan doorklikt op zijn of haar naam staat er namelijk 'nodig .... uit voor whatsapp' Als dat niet zo is zou je denk ik best geblokt kunnen zijn.
Dat zag ik ook bij iemand, geen idee wat het betekent had haar maar verwijderd, sprak haar toch nooit haha Ben wel nieuwsgierig wat dat betekend.
Ik weet het niet. Ik heb zon vermoeden dat diegene gewoon de app heeft verwijderd en niet de account zelf.
kan zijn dat je geblokt bent. want toevallig weet ik van mijn moeder dat ze wapp van haar telefoon af heeft gegooid. daar blijft laatste gezien bij staan.
Ik heb uitstaan dan andere mensen kunnen zien wanneer ik voor het laats online ben geweest, Dat balkje ( met laats gezien) is dus ook leeg als andere mensen bij mij kijken.... Dat die foto weg is weet ik niet....
Tegenwoordig heb je toch bij bepaalde telefoons de mogelijkheid om bij whatsapp dat gedeelte van 'laatst gezien' uit te schakelen? Dus misschien ben je niet geblokt en is dat gewoon het geval.
Als je je functie van laatst gezien uit zet bij jezelf, kun je dan ook de 'laatst gezien' bij andere niet meer zien?