Ik ben op zoek naar een aroma diffuser. Welk merk is het beste ook kwa olie wat er in moet? Is er ook een olie wat meer frisse bloemengeuren zijn. Lijkt me erg fijn tijdens het schoonmaken. Iemand tips voor mij?
Wij hebben een geurwolkje. Zij hebben ook een fijne geur met mandarijn. Die is hier wel favoriet en vind ik lekker fris
Wij hebben er 6 in huis... allemaal van young living maar ik zou eerder opletten wat voor kwaliteit olie je gebruikt er zijn er zoveel op de markt waar allerlei stoffen aan toegevoegd zijn.
Kijk bij Lotusdiffusers. Zij heeft hele mooie diffusers en ze verkoopt etherische oliën van de groene linde
Hier idem, vind de geur mandarijn ook heerlijk. Citroën en 1001 nacht ook. Vind de geuren van geurwolkje heel fijn, geuren van bijv hollandEnBarret vind ik net parfum.
Ik heb een Chi Dreams diffuser. Heel fijn, mooie uitstraling en kwalitatief prima. Makkelijk schoon te maken ook. Hij heeft ook een aantal lichtopties en de mate van intensiteit is in te stellen. Op hun website hebben ze een overzicht van alle olieën.
Ik heb zo’n pot met stokjes van dr Vranjes. Die staat ook al 1,5 jaar. Ruikt echt heerlijk. Zijn hebben ook een difuser geloof ik.
Ga straks een geurwolkje bestellen. Hoe lang laten jullie hem aan staat? Gebruik je hem elke dag? Word de luchtvochtigheid dan niet te veel in huis? Ben er nog helemaal nieuw in dus veel vragen haha
Hier vaak wel elke dag. Luchtvochtigheid was hier te laag dus komt voor ons juist mooi uit. Staat niet elke dag hele dag aan hoor maar vaak wel een paar uurtjes
Mijn zus heeft er 1 van de rituals. Heel erg fijn en makkelijk in gebruik. Is in te stellen met een app op de telefoon.
Ik heb er sinds kort een van swiss sense en dat is een hele kleine maar die krijgt de geur in alle hoeken van de woonkamer a 70 m2. Ben er heel blij mee ... de geuren green forest en happy remedy zijn erg lekker.