De lage temperatuur verwarming heeft met de vloerverwarming te maken en niet met het tapwater. Wij hebben ook een ltv warmtepomp en kunnen tapwater instellen tot 60 graden. Vloerverwarmingswater wordt max 30 geloof ik. Als er wat is met de warmtepomp dan is het goed om altijd ook te vragen de fabrikant langs te laten komen. De monteurs hebben er vaak geen kaas van gegeten en kunnen het probleem vaak verergeren (is onze ervaring). Op het moment dat er bij ons een monteur van de fabrikant langs kwam waren de problemen zo verholpen. Ik heb bij ons overigens wel de aansturing van de warmtepomp laten splitsen. De woonkamer wordt heel snel warm waardoor de slaapkamers niet meer verwarmden. Nu zit de woonkamer op een andere thermostaat dan de slaapkamers. Dat zorgde wel voor een wereld van verschil. Nu zou ik echt niet meer zonder willen. En dan vooral door de koelfunctie in de zomer. Zelfs met 40 graden buiten is het binnen nog lekker.
Afgelopen december waren hier 6 man in de woning voor o.a. de warmtepomp ,tapwater kan niet hoger ingesteld worden.Verwarming op de slaapkamers gebruik ik sowieso niet, het is daar warm zat in de winter.Omdat het een huurhuis is kan ik niet zomaar iemand langs laten komen en moet alles via de woningbouw die weer contact opneemt met de fabrikant/installateur.Ik ben ruim een jaar bezig geweest met de buitensensor laten verplaatsen,deze hing in de zon (zuiden) waardoor het systeem ook niet goed werkte.Monteurs van de fabrikant zijn ook al een paar keer geweest.In totaal zijn ze al 6/7 keer langs geweest voor de warmtepomp...en nog snappen ze het niet dat het niet werkt naar behoren.Koelfunctie mis ik echt wel ja!