Help!!! Net gevallen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door linnie83, 26 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Jordy is net gevallen. Hij wilde van de tafel naar de bank overstappen, maar viel met zijn mondje tegen de box aan.
    Nu zit er een snee van ongeveer 1 cm in zijn mondje (tandvlees).
    Het is al wel gestopt met bloeden.
    Ik heb hem gelijk een nat was handje gegeven om op te sabbelen. Moet ik hier verder nog iets mee???

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Als het niet te diep is, is dit voldoende. Zie even dat hij geen harde dingen eet, (dingen met scherpe randjes, harde stukjes), maar verder prima zo, :)

3. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    bedankt voor je snelle reactie

4. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    In elk geval fijn dat het is gestopt met bloeden. Ik zou hem ff niks geven qua eten en het eerste uur of zo alleen wat drinken. Dan zal het wrs. sneller dicht gaan, of in elk geval niet zo snel weer open.

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

You're welcome :) Is toch eng he, als ze zo raar vallen :(

6. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    ja en hij wil opeens zoveel meer. Sinds dinsdag kruipt hij en gaat hij staan aan tafel en sinds gisteren loopt hij rond de tafel en loopt hij achter een loopkar

7. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    En mama moet het allemaal maar bij benen ;)]
    Klinkt n beetje als mn middelste. Die had lopen ook ineens door en ging van gewoon staan naar los rennen in n goeie 2 a 3 weken tijd.
    Ik heb hier n aapje wat ook dr eerste stapjes gezet heeft in de box. En echt elke keer als ze staat ontsnapt ze aan een bijna botsing met tafelrand of wat dan ook. Heb de hoekjes al meteen maar afgeplakt met van die rubber dingen.
    Favo speelgoed van Wendy nu: papa's bureau stoel. Straks dr vingers kwijt door die wieltjes ofzo :$

Hoe is het nou met je ondernemende uk?

8. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Hij ligt nu lekker te slapen. Dus denk dat het meer een schrik voor mezelf is geweest als voor hem. :)
    BEn benieuwd wanneer hij gaat los lopen.

Wendy is dus ook al zo'n vlugge. Hier moet ik ook alles van tafel zetten, want waarcshuwen heeft niet echt zin.
    Hij kijkt me dan aan met een lach en schud zelf nee als ik zeg dat het niet mag, of als ik met mijn vinger zeg pas erop dan steekt hij ook zijn vingertje op en doet het terug.
    En dan maar niet lachen hihihii

9. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Let ook op met eten dat zuur of zout is, dat wil nog wel eens branden. Zoals sinaasappelsap enzo.

10. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Bedankt voor de tip

11. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ja maar gelukkig niet zo snel als dr broer Die liep al los met 9 maanden ( de 2e dan, de eerste had daar tijd genoeg voor en liep met 15 maaden los, grappig hoeveel verschil er in kan zitten). ERG schattig zon ukkie wat al rond stapt maar mijn god wat n gedoe om die ukkies te vangen als ze weg rennen. Die had dus continue een tuinbroek aan zodat mama wat had om vast te grijpen als ze dichtbij genoeg was :p
    Dat nee knikken herken ik heel erg. Wendy luisterde in het begin erg goed als ik NEE! zei dan knikte ze ook nee en bleef wel verlangend naar t geen kijken wat ze wilde maar bleef er netjes af. Sinds ze staan en stappen ontdekt heeft is dat er bijna af. Ze knikt volop nee en laat het 9 vd 10 x ook los om het dan meteen weer te pakken met zon blik van "nu mag het wel heh mama!?"
    En die snoet die ze af en toe trekt als ik dan weer nee zeg...OF ze kijkt enorm boos OF ze gaat huilen. Of ze word op slag oost indisch doof en gaat onverstoorbaar verder (dat zal wel een familie trekje zijn wat af en toe even weg is...zo rond de puberteit schijnt dit nml de kop weer op te steken hier....:p)

Deel Deze Pagina