Babysit service.

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Raspberry, 8 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Raspberry

Raspberry Niet meer actief

In september gaan wij dan eindelijk lekker een week naar Turkije, alles er op en eraan.
    Nu waren we de faciliteiten aan het doornemen en er stond babysit service bij..
    Is er een soort "daycare" in de accommodatie of past er gewoon iemand op je kind in je hotel kamer?

Even voor de duidelijkheid, wij hebben hier geen behoefte aan maar ben gewoon benieuwd wat het precies inhoud.

2. Raspberry

3. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Naar mijn weten betekend het inderdaad dat je iemand inhuurt om op jou kinderen te passen als je bijv even zonder kinderen uiteten wil bijv

4. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.019
    5.230
    113
    Dan huur je inderdaad een medewerker van het hotel in om op jouw kinderen te passen. Ik ken iemand die dat heeft gedaan. Zou het absoluut nooit doen! Een onbekende waarvan je vooraf niet weet hoe oud en ervaren ze is. En in het buitenland spreken ze de taal van je kind(eren) ook nog niet. Als de kinderen slapen zit die (onbekende) persoon dus op jouw hotelkamer tussen je spullen te wachten tot jij klaar bent.

Maar er zijn volgens mij ook grote hotels waar ze zelfs een soort dagverblijf voor kinderen hebben... Dat begrijp is nog veel minder. Je kinderen in de vakantie in een opvang zetten tussen onbekenden (dan bedoel ik dus niet een kids club voor een uurtje knutselen ofzo!)

5. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Ik zou dat ook echt nooit doen. Dat is voor mij ook een reden nu nog geen hotel te willen omdat als mijn kinderen slapen je dan steeds gebonden bent aan je kamer, op een camping kun je lekker buiten zitten. Of je moet natuurlijk een appartement hebben.

6. Raspberry

Wat gek zeg, zou dat totaal geen prettig idee vinden, stel je kind word wakker, zou toch beangstigend zijn?

Bedankt meiden.

Deel Deze Pagina