WARNING: Do Not Touch Me!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MI87, 23 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laub

Laub Actief lid

17 okt 2014
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha wat fijn om dit te lezen! Mijn man is echt een lieverd, maar kan op het moment echt geen aanraking verdragen. Ja mn voeten of rug masseren, maar hoef geen zoen ofzo. Echt heel erg, was al bang dat het niet meer goed zou komen.
    We zijn ook nog aan het verbouwen en kan de bouwvakkers ook wel schieten, alleen vanwege het feit dat ze zich in mn huis bevinden. Ik word er zo chagerijnig van en wil gewoon dat ze allemaal oprotten ;)

2. Kusho

Kusho Niet meer actief

Oh herkenbaar! Knuffelen; heel fijn. Maar dat 'gefriemel' :) kan ik echt niet hebben...En hij maar hopen dat het beter zou worden in het 2e trimester.. Normaal gesproken juist helemaal niet zo, vervelende hormoonmonsters! :x

3. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Toch fijn te lezen dat meer dit hebben. Dacht dat ik als enigste deze pech had;)!

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Jeeeej nog meer bijtertjes !!!!!!!! :D :D

Fijn dat het word herkend. Mijn man doet het er nu ook om. Gaat ie heel vervelend achter me liggen en in mn nek hijgen en die haren kriebelen dan in mijn neus. En ik word kwader en kwader. En lol dat ie heeft.

Pestkop :D

owja het kattenverhaal. Hier hoef ik ze nu ook niet op schoot. Terwijl ze juist veel meer aandacht willen.

5. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Is dat even fijn om te lezen :). Ik vind het prima om te knuffelen en even tegen hem aan te liggen maar zodra hij hint oo meer is het echt klaar :D. Had het bij m'n dochter ook en dat is na de bevalling weer goed gekomen dus ga er vanuit dat dat nu ook zo zal zijn :).

6. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Bizar hoe verschillend dit is. Vind het wel sneu voor die kerels. Wordt va ze verwacht dat ze zich commiteren aan nieuw leven, worden ze afgesnauwd en weggebonjourd. Moeder natuur is wreed.

7. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hahaha ach.... ze hoeven dan ook niet te bevallen...

8. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Hahaha ik had dit alleen gisteravond in bed, vriend wou vrolijk knuffelen en ik had zoiets van 'ga weeeeeeeeg'. Ik werd er helemaal kriegelig van. Hij voelde zich direct schuldig. Heb het vanochtend wel goed gemaakt haha ;)

9. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Ik vind het ook heel sneu voor mijn vriend. Maar ook sneu voor mezelf. Ik mis de aanrakingen wel. Maar zodra hij ook maar iets probeert ben ik er al weer klaar mee. Idd moeder natuur is wreed.

Deel Deze Pagina