Dames, Ik heb dagelijks nogal vaak last van enorm rusteloze benen. Rustig op de bank zitten, is dan echt niet mogelijk. Nu gebruik ik hiervoor een drankje, Floradix Magnesium, maar ik heb niet het idee dat dat heel veel helpt. Hebben jullie positieve ervaringen met andere magnesium middeltjes? Alvast bedankt voor jullie reacties.
Ik had ook last van rusteloze benen toen ik ijzertekort had. Misschien kun je hier eens op laten prikken. Nu mijn ijzer weer op niveau is heb ik er geen last meer van.
Geen ervaring met andere middeltjes wel met rusteloze benen. Wisselbaden hielpen mij, van koud naar warm en van warm naar koud, dit doe ik dan 1x overdag en zeker voor het naar bed gaan. Vaak masseert mijn man dan mijn kuiten met lavendelolie. Verder wil veel bewegen/ fietsen nog wel eens helpen. En de gekste tip kreeg ik van mijn oma tijdens mijn 1e zwangerschap, een blok lavendelzeep aan het voeteneinde in bed doen. Heel raar, maar het helpt, of misschien helpt de combinatie van al het bovenstaande
Bij mij hielp het slikken van magnesiumtabletjes enorm! Die van de Etos, twee pilletjes per dag nemen. Bijna geen last meer! sterkte!
hier doen ik nu het volgende en het lijkt te helpen. insmeren met volatile obtspannings olie. een neen magnesium/Calcium bruistabletyen vd kruidvat. en heb zeep onderin bed. en ben bij fysio voor bekken maar zij haalt ook de druk/knelpunten in de benen weg. goed laten masseren voor doorbloeding is altijd goed. maar goed heb deze zwangerschap en de vorige al erg veel verschillende dingen geprobeerd. Gelukkig lijkt dit nu even te werken dus ik verander t patroon da ook maar niet
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga in ieder geval de wisselbaden proberen. Door te bewegen wordt het inderdaad ook wel beter, maar zodra je echt in de rust komt, speelt het weer op. Daarnaast zal ik de tabletjes van de Etos gaan proberen. Mijn ijzergehalte was tijdens de bloedtest (week 13) erg goed, maar over 2 weken moet ik weer naar de verloskundige dus dan zal ik het zeker voorleggen als het dan nog niet beter is met wisselbaden en andere tabletjes. Hoeveel magnesium mag je maximaal per dag? Weten jullie dat toevallig?
Mij is gister door de vk aangeraden om cashewnoten te eten en bananen . Het is echt vervelend he !! Sterkte !
Het is echt een vervelend gevoel inderdaad. Een banaan eet ik al iedere dag, maar dan ga ik nu ook cashewnoten kopen. Heb jij er ook erg veel last van?
Bij mij is het het klemzitten van een zenuw ofzo. Dan moet ik gaan liggen en ontspanningsoefeningen doen. Zitten kan ik dan ook niet goed. Na een tijdje liggen gaat het weer beter. Gaat liggen wel beter?
Cashewnoten in combinatie met vitamine C werkt nog beter, dan neem je de ijzer beter op! Floradix zit trouwens ook vol ijzer, dus als dat niet werkt is er miss toch wat anders aan de hand?