Was advies?

Discussion in 'De lounge' started by Chanel, May 12, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm ik haal meestal gewoon wat er toevallig voor handen is
    misschien toch eens luxe wasmiddel proberen dan

2. Chanel

Chanel Bekend lid

Mar 19, 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Dato is idd ook een goed wasmiddel. Wat gebruiken jullie trouwens liever. Waspoeder of een vloeibaar wasmiddel?

3. jacoba

jacoba Fanatiek lid

Mar 6, 2006
    3,436
    0
    0
    tollebeek
    Ik gebruik altijd waspoeder heb eigenlijk nog nooit vloeibaar wasmiddel gebruikt.
    waarom weet ik niet is vast ingeburgerd door mn moeder ;)

4. Diddl

Diddl Fanatiek lid

Jan 13, 2006
    3,907
    0
    0
    Fryslan
    Ik gebruik altijd eigen merk waspoeder en dat bevalt prima...de prijs ook ;) . Bij de kleding van de kinderen doe ik altijd een schepje oyx spul, eigen merk of van de action. Eigenlijks nooit geen problemen met vlekken die er niet uit willen.
    Heb alleen een vervelende vlek in een nieuwe werkblouse van mijn man. Had de blousen uithangen aan de parasol, toen deze omwaaide...met een punt op de blouse. En wat voor vlek het nu is???? Geen idee...misschien dat de parasol heeft afgelaten. Wie o wie kan me helpen...hij kan de blouse zo echt niet aan.

5. Saskia78

mja ik heb eigen merk nu van de aldi.. maar dat is meer omdat ik eigenlijk altijd boodschppen deo bij de aldi als het even kan
    en tja.. daar hebben ze gewoon weinig keuze he :)

6. Niet meer actief

Zo na alle tips te hebben gelezen ben ik maar wat duurdere wasmiddel gaan kopen, want als iemand de vlekken er niet uit krijgt ben ik het wel.. Ik ben benieuwd of het bij mij voortaan ook wit blijft>

7. Saskia78

mja ik gah et voglende keer toch ook maar eens doen
    kijken of mijn roze shirtje ook roze blijft
    heb het nog niet durven wassen :(

8. Selmama

Selmama Fanatiek lid

Oct 20, 2005
    1,766
    0
    36
    Noord Brabant
    Als ik vlekken in witte kleding er niet uit krijg zet ik dat kledingstuk in een emmer met water en heeeeel veel chloor. De vlek gaat er bij mij dan altijd uit. Het stinkt wel en je moet zeker 1 keer dat kledingstuk apart wassen en soms 2 keer om de geur eraf te krijgen, maar het werkt wel!

9. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    biotex vd vlekken
    dato vd witte was.

Share This Page