was al vroeg wakker

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Prisjuh, 17 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goedemorgen allemaal wat ben ii vandaag vroeg wakker om 5 uur zullen wel de spanningen vandaag weer een echo en onbewust toch altijd weer ff onzeker als alles het maar goed doet en het hartje klopt....
    maar moet er om half 10 zijn dus das gelukkig lekker vroeg hoef ik nie de hele dag in de zenuwen te zitten haha

moest ik ff kwijt

liefs Prisjuh

2. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Prisjuh,

Kan me goed voorstellen dat je een beetje zenuwachtig bent.....
    Maar als je dadelijk de kleine ziet is dat allemaal weg! geniet ervan...

3. was ik weer krijg gewoon geen hap door me keel zo nerveus ben ik zo erg nog nooit geweest ben er gewoon misselijk van pfff maarja nog een dik uurtje en dan zien we ons kleine hummeltje weer gelukkig en het hartje horen ;) :D ;) :D

liefs Prisjuh

4. Niet meer actief

eigenlijk moeten ze net als zo'n apparaatje om naar het hartje te luisteren ook een echo apparaat voor thuis gebruik verkopen haha. kan je elke dag kijken.

5. hoi moontje dat zei ik al tegen me vriend zal ik heel de dag aan dat ding hangen hahaha geen aandacht meer voor andere dingen haha

liefs prisjuh

6. Niet meer actief

ik denk dat je vriend ook nergens anders aandacht meer voor heeft op dat moment haha, mijn vriend pakte elke ochtend of middag (in ieder geval elke dag hehe) de echo foto er bij van 12 weken en en praat en zwaait er tegen, zo leuk om te zien hihi

7. zo ben geweest alles goed baby ging naar ons zwaaien zo lief de oma"s waren ook mee helemaal super pris der dag weer helemaal goed haha
    fijne dag allemaal ik ga heel de dag naar me echo kijken haha

liefs prisjuh

8. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Goed om te horen!

Geniet lekker van de echo... :)

9. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Fijn dat alles goed is.

Silly

10. echt erg he blijf kijken naar de echo vind het zo gaaf wil iedere dag een echo mn vriend ook helemaal trots op de echo hij vind het ineens ook zo groot geworden echt super stoer

liefs Prisjuh

Deel Deze Pagina