krampen..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door noura, 8 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik heb vanaf vrijdag kramp gehad, en in het weekend een klein beetje roze afscheiding soms. vanmorgen geen kramp meer, maar nog heel klein beetje bruine afscheiding. bij alles wat ik doe ben ik bang dat ik weer buikpijn ga krijgen.
    ik heb wel de v.k. gebeld en die zei dat ik even moest afwachten, alleen wanneer het bloedverlies ineens heftig werd moest ik contact op nemen.
    ik word hier wel heel onzeker van :(

2. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Vervelend voor je en dan al dat wachten..
    Heel veel suc6

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    dankje wel, ik heb vandaag geen kramp meer gevoeld. wel dacht ik iets vaag trekkerigs te voelen bij mijn liezen ofzo, maar ik let nu ook wel heel erg op wat ik voel.

4. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Mischien is ie aan het groeien, wel vervelend zeg dat afwachten.. :(

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    verschrikkelijk ja, maar ja, er zit niets anders op.

6. Mama Danielle

Mama Danielle Nieuw lid

25 apr 2006
    4
    0
    0
    Hoi Noura,

Ik ben momenteel 6 weken en 4 dagen zwanger, en ik had gisteren ook vreselijk buikpijn. Ik kon geeneens rechtop zitten of staan. Vanochtend de verloskundige gebeld en zij zegt dat dit komt door de hormonen. Het kan zijn dat je darmen ruimte moet maken, wat dus steken en pijn kan veroorzaken in je zij. In de loop van de dag kreeg ik ook last rond mijn baarmoeder, en dit heeft waarschijnlijk met het groeien te maken.

Zolang er geen bloed is, hoef ik me nergens druk om te maken. Alleen wanneer ik nogmaals zoveel pijn heb moet ik aan de bel trekken. Ze gaan dan met een echo kijken, wat de oorzaak zou kunnen zijn.

Groetjes,
    Daniëlle

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ja dat werd mij ook gezegd dat ik dan bellen moest, toen ik uiteindelijk weer belde, kreeg ik iemand aan de telefoon die zei dat ze niets konden doen en dat ik tot 8weken wachten moest.
    maar gelukkig is het nu over, ik voel me goed... nou ja, smorgens wat raar en licht misselijk. maar ik had gister wel wat pijn in mijn buik, maar ik was al tijdje niet naar het toilet geweest en het waren mijn darmen. gewoon wat last van de stoelgang.

8. Niet meer actief

Hoi,
    Ik ben hier nieuw. Ik ben nét zwanger van mijn 2e kindje. Ben bijna 5 weken. Zo rond de NOD kreeg ik buikkrampjes en nu heb ik ze de hele dag door. Ook rommelen mijn darmen verschrikkelijk, dat heb ik normaal nooit! Ik herken het allemaal van m'n 1e zwangerschap. Toen had ik ook tot zo'n 10 weken steeds een kramperig gevoel in mijn onderbuik. Ik weet dat de ene vrouw niets voelt en de andere niet kan staan van de krampen. Er worden allemaal gezonde kindjes uit geboren! Tuurlijk besef je je wel degelijk dat het niet altijd goed afloopt. Hopelijk zijn het bij jou gezonde krampen. En dat roze/bruinverlies hoeft ook niet verkeerd te zijn. Eigenlijk weet je dus nog niets met zekerheid... ;) Heel vervelend. Probeer op je eigen lichaam te vertrouwen. Die doet wat het beste voor jouw is!
    Groetjes.

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    inmiddels is het al weer een tijdje geleden, die pijn. en dat roze was minimaal.
    morgen voor de eerste keer naar de vk, dus ben benieuwd.

Deel Deze Pagina