Hier ook 2 wasjes buiten hangen en aangezien het vanacht droog blijft haal ik straks die 2 af en hang ik weer 2 nieuwe op Als die morgenochtend niet droog zijn, dan morgenmiddag wel
hier ook heerlijk de was al aantal dagen buiten gehad.. en het is na ongeveer 2 uur droog.. maaar wel heel de dag de zon in de tuin.. (tuin op het zuiden)
Ik vind het altijd zo'n gedoe om mijn was buiten te hangen.. Mijn wasmachine staat boven, en het is dan zo'n gesleep met de was. Hier staat het wasrekje dus voorlopig weer in de babykamer..
hahaha hier is het in de winter juist een gedoe. De wasmachine staat in de schuur en mn wasrek boven(nog fftjes, strkas word dat babykamer) Dus het is uit de machine halen, 2 meter lopen, ophangen en als het droog is zet ik de strijkplank eronder en vouw ik het op als ik het afhaal. Ideaaaaal!
Voel me net z'n was vrouwtje vandaag , alles hangt nu buiten op twee balkons . En de balkon grote de ramen schoon. Was buiten hangen is niet erg het weer vouwen is minder Morgen geen tijd , word dus een vouw weekend pff en feestjes .