hallo ik heb een vraag. ben nu 4 dagen over tijd. dus volgen de week donderdag is het de laatste dag dat ik thuis mag bevallen.maar hoe gaat dat nu in verloop moet ik nog om controlen naar het zieken huis kijken of er voldoende ontsluiting is. of alles wel goed is met de kleine en met mij. of krijg ik gewoon een datum tehoren waneer ik ingeleid word. en kennen ze nog een keer strippen als je dat vraag want wil ijgelijk echt thuis bevallen zie een beetje op tegen het zieken huis en die hormoon die de ween op gang moet brengen.thuis lijkt mij gerust gevende. als je een andwoord heb wil je die dan als je bliefd geven al vast bedankt mama van lucas
dag mama van Lucas, sorry dat het even duurde voor je antwoord kreeg. Meestal kun je wel een keer gestript worden, zeker als je dat graag wilt. Het helpt niet altijd, maar je kunt het in elk geval proberen! Waarschijnlijk heb je vlak voor je 42 weken bent (of op die dag zelf) een controle in het zieknhuis. Dat betekent niet dat ze je meteen inleiden. Als alles goed gaat met jou en met de baby dan wachten ze nog even. Je hebt dan wel elke dag een controle. Op een gegeven moment maken ze een afspraak voor het inleiden. Goede bevalling gewenst! Mirjam