Na stoppen met pil vorige maand op dag 27 ongesteld (dus 26dg cyclus). Vandaar was weer dag '27' (NOD dus), nog geen ongi. Heb al een paar dagen allerlei kwaaltjes die met zwangerschap zouden kunnen samenhangen, zoals golven misselijkheid, dagenlang lichte menstruatiekrampen in buik en rug, veel plassen, (miniscuul) blauw adertje op borsten, prikkende ogen, you name it. Maar ik wil mezelf ook niet gek maken - ik ben pas sinds eind oktober met de pil gestopt en de kans is heel goed dat menstruatie niet direct regelmatig is. Op NOD niet menstrueren is dus best verklaarbaar. Alleen al die klachten... die heb ik normaal nooit vlak voor ongi, niet voor ik de pil ging gebruiken 10 jr geleden, niet tijdens de pil, en niet bij mijn laatste ongi (die dus alweer na een maand ontpillen was). Maar voor hetzelfde geld wil ik gewoon te graag en praat ik mezelf vanalles aan... Ik weet het: het logische antwoord is: testen. Maar ik durf niet! Als het negatief is zal het zo'n teleurstelling zijn, op de een of andere manier is gewoon ongesteld worden dan minder teleurstellend... Stom he?
nee helemaal niet stom en heel begrijpelijk. En ja die symptomen die je hebt kunnen een zwangerschap zijn maar ook een aankomende ongi!! tja en testen is het enigste wat jou die zekerheid geeft. Hoop het voor je... maar stom is het helemaal niet. Weet ook nog dat ik ook niet durfde te testen!!! veel succes...
Ik ben blij dat jij het niet stom vindt Rensje! Ik heb me nu voorgenomen zaterdagochtend te testen als er dan nog geen ongi is. Heb de hele tijd het gevoel dat het eraan zit te komen, maar ja, dat heb ik nu al dagenlang. Niet eerder zo gehad. We zullen zien!!
AAh, ik ken het.. Althans, ik wil niet ongesteld worden, maar durf ook niet te testen.. 3 dagen over tijd, ben aan het wachten dat vriend thuis komt van zijn week cursus in DE. Ben bang om negatief te testen.. anderzijds, was nog nooit echt 3 dagen overtijd. Uberhaupt nooit langer dan 28 dagen.. grr.. Ik wacht af
Ha Bjanc, dan weet jij al wel meer dan ik, want ik weet nog niet wat 'normaal' is voor mijn lichaam qua cyclustijd. Vorige x was 26dg, nu is het dag 28, maar 28 is nog steeds een heel normale duur... @denise23 Nog niet!
Waar ik me trouwens ook nog zorgen om maak is of, áls ik zwanger zou zijn, of het dan wel goed zit qua plaats. Of het geen bbz is of zoiets. Voel al een kleine week een beetje een trekkend iets links, bij mijn lies, maar niet helemaal bij mijn heup, meer naar schaambot toe. Dit voel ik niet rechts. Lijkt me voor een eventuele zwangerschap niet goed? En als ongi er toch aankomt vind ik de pijn, alhoewel het niet echt pijn doet eigenlijk, ook raar en beetje zorgelijk. Hebben jullie dit ook wel eens in een periode van meerdere dagen achtereen gevoeld? Sommige dagen bijna de hele tijd, andere dagen alleen af en toe.
De test is positief!!! Best een knalstreep ook nog! (snel meer testen halen straks - ongeloof alom!!!)
Dank jullie! :-D het was de 2e ronde, dus onwijs snel! Feel very blessed, en hoop dat dit beebje braaf tot eind augustus gaat blijven zitten!