Ah oke! Dus hij springt dan later nog? Weer wat geleerd thanks! Wel apart dat jij wel zown knaltest krijgt, misschien per persoon verschillend?
Ach ja, het was voor mij ook de eerste keer deze maand dat ik het probeerde met ovulatietesten. En het was opzich eigenlijk niet eens nodig want we klussen om de dag maarja vond het wel spannend of ik ook zo mijn eitje kon achterhalen .
Kzou foto eens moeten zoeken als ik die nog ergens heb, maar denk dat idd van persoo tot persoon afhangt, ik heb meestal dag na de pijn mijn eisprong, merktebik aan stijging van temp
Je kan nog altijd doortesten om zeker te zijn he maar ja uitsluitsel heb je met ovulatie testen nooit want piek geeft geen garantie eitje daadwerkelijk springt enkel temperatuur
Ik heb nog 1 test liggen, die zal ik vanmiddag doen. Maar de pijn dan? Geeft dat niet aan dat je ei wel springt? Sorry dat ik je lastig van met mn vragen enorm bedankt voor de antwoorden!
Kan van wel maar zekerheid heb je enkel via temperatuurmethode nu missen doe je eitje niet als je zo vrijt das een feit, hier hebben we ook om de dag soms elke dag(hoge libodo beiden) en kijk we zijn in verwachting
Oké, misschien dan toch maar temperaturen als het niet raak is! Ja hebben wij ook, alleen sinds onze dochter er is wel ietsjes minder en mijn man is veel weg dus moeten net geluk hebben dat hij thuis is tijdens mn eisprong. Hoop dat we optijd waren deze keer. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! 😀
Ik vind temperaturen heel fijn ook duidelijkheid en zekerheid van eisprong is leuk. Ik duim voor je dat direct een goede ronde is En dank je