ik ben nu 34 weken en het omdraaien in bed gaat echt lastiger! zoals ik al zei: een zeekoe in drijfzand! haha van rechts naar links, dan weer op mijn rug, eigenlijk ligt niks lekker meer! ben ook steeds vaker wakker, en regelmatig plassen. en ik moet dus nog ongeveer 6 weekjes. ik denk dat ik straks in mijn verlof ook maar middagdutjes ga doen, want ik wil wel uitgerust zijn als de bevalling begint! jullie herkennen dit vast! klaag mee en geef tips!
tip voor het slapen... Doe een kussen tussen je benen en een onder je buik! slaapt een stuk beter! tegen evt maagzuur wat rennies innemen! en overdag niet teveel slapen dan slaap je s'nachts langer door! en wat ook helpt is overdag warm eten en s'avonds wat lichts, zoals een salade of brood... dan slaap je ook dieper! sja het plassen... daar kan ik ook niets aan veranderen behalve niet te laat nog veel drinken! Verder is het nog even volhouden.. en ja je weet toch nooit wanneer je bevalling begint! waarschijnlijk net vooor je geplande middagdutje of aan het begin van je nacht door alle spanning etc voel je je niet moe hoor haha.. of juist wel, ik sliep alsmaar tussen weeen door! Succes ermee en nog even genieten!
ik slaap al met kussen tussen me knieen en een kussentje onder mijn buik (ik heb echt een puntbuik en die ondersteun ik dan) ik sta gewoon normale tijd op en ga op normale tijd naar bed, dus ik zit wel in een regelmaat en ik slaap overdags nooit. en eet of drink niet voor het slapen gaan alleen wat water dan. dus daar ligt het allemaal niet aan. ik voel gewoon dat het einde nadert, ik wordt maar dikker en langzamer! haha ik woog 65 kilo en ben 1.86 lang (erg lang en dun dus) en ben nu inmiddels al 20 kilo aangekomen, dus dat ben ik ook niet echt gewend! nog een weekje werken en dan begint mijn verlof! dan kan ik helemaal relaxed doen.
Ja ik denk dat het er ook gewoon bij hoort idd helaas Lekker je verlof volgende week zeg! heerlijk maskertjes inkopen en lekkere badolie en dan is het genieten geblazen
Jahoor hier precies hetzelfde, ook 20 kg aangekomen, steeds woelen, plassen enz. Begin ook een beetje op te zien tegen die lange nachten en wil daarom ook niet te veel middagrust nemen omdat ik dan bang ben dat ik helemaal niet meer kan slapen. (ook voor mannetjes nachtrust niet bevoordelijk!!).