2 dagen over tijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door keco, 25 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. keco

keco Lid

25 mei 2018
    46
    27
    18
    Vrouw
    Hoihoi,

Ik heb een vraagje, misschien heeft iemand hier ervaring mee.

Ik had woensdag ongesteld moeten worden. Tot nu toe nog niet ongesteld geworden. Dus 2 dagen over tijd.

Wel erge onderrug pijn. Vanochtend klein beetje lichtbruin bloed en daarna echt maar een druppel rood bloed. Toen dacht ik dat ik ongesteld zou worden, tot nu toe helemaal niks.

Kan zomaar dat ik vannacht ongesteld word, hopelijk van niet. Maar iemand ervaring hiermee? Durf nog geen test te doen.

2. Masky

Masky Actief lid

11 apr 2018
    486
    253
    63
    Vrouw
    Ik zou een testje wagen als je menstruatie niet door zet, met 2 dagen over tijd moet er echt wel iets te zien zijn ;). Doe je ook ovulatietesten of temperatuur je ook?

3. keco

keco Lid

25 mei 2018
    46
    27
    18
    Vrouw
    Hoi Masky,

Temperaturen doe ik niet. Ovulatie test wel gedaan en ook sex gehad in die periode.

Heb ook echt erge onderrugpijn...
    Misschien toch maar een testje doen als ik morgen nog steeds nie ongesteld ben. Vond t alleen vreemd nadat ik, echt zeg maar rood bloed zag... dat t ni doorkomt. Maar toch wel bang voor negatief test hihi

4. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    Ik wil jou je moed/hoop echt niet ontnemen. Ik ben je verhaal aan het lezen en dat een druppeltje rood bloed daarna nog steeds niet is doorgezet, had ik voor derde x meegemaakt. Uiteindelijk tussen 1 dag tot 1 week erna wordt ik alsnog ongesteld. Sterkte en succes xx

5. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.070
    17.024
    113
    Alleen een test kan je uitsluitsel geven.

6. K00

K00 Niet meer actief

Getest?

7. keco

keco Lid

25 mei 2018
    46
    27
    18
    Vrouw
    Nee nog niet, ben nu ng steeds heel lichtelijk ongesteld. Kga morgen een test doen.

8. keco

keco Lid

25 mei 2018
    46
    27
    18
    Vrouw

9. K00

K00 Niet meer actief

Succes morgen!

Deel Deze Pagina