voel me zó opgeblazen.. wie herkent het

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mayon, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mayon

Mayon Niet meer actief

Ik zit nu 9 dagen na mijn eisprong. Ik heb de laatste paar keer een vrije lange cyclus, nu ws weer 34 dagen. De vorige keer had ik na mijn ei ook heel opgeblazen gevoel, bijna pijnlijk. En zelfs een buikje :$ Mijn man had even op google gezocht en zegt dat je met een lange cyclus dat kan hebben.. Weet alleen niet meer waarom. Zijn er mensen bekend mee?

2. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    hoi hoi gonnie

ik voel me ook ontzettend opgeblazen maar dan vooral in mijn buik maar ik weet niet of je nog meer klachten hebt?

ik namelijk wel maar ik kan pas over 2dgn gaan testen ik zou je helaas niet zo aan een antw kunnen helpen..

vaak een kwestie van afwachten

3. miep84

miep84 Niet meer actief

Ik heb het ook!

vandaag mn NOD nog nix te bekennen, maar ben ook onregelmatig dus wil nog niks zeggen....
    afwachten dus! ARRGHHH!!!

4. Mayon

Mayon Niet meer actief

Ja in mijn buik ja, darmen ook. Ik ben vandaag ongi gworden. Zijn ook niet echt bezig. laten het wat op zn beloop nu, na de MK.

Bedankt dames!

5. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Ik heb er ook last van. Geen idee wat het betekent...
    Weet helemaal niet wat er in m'n lichaam gebeurt op het moment ;)

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik heb het ook sinds de miskraam, hou na m'n ei hardstikke veel vocht vast en kom dan ook een paar kilo aan, (laatst wel 4 kilo in een paar dagen! :().
    Ik hou het hier nog maar even op een lijf en cyclus die nog niet helemaal tot rust zijn gekomen na de miskraam...

7. Mayon

Mayon Niet meer actief

Oh Rm, vocht? Ik denk dat dat et bij mij niet is, ik heb ook gen extra kilo's, zat meer aan de darmen te denken. Wat vervelend voor je!

8. MwMariska

MwMariska Actief lid

8 jun 2010
    331
    0
    0
    Doetinchem

Heb ook altijd na mn ei een opgeblazen gevoel en ook mijn buik is dan opgezet tot de menstruatie en dan is het weg...

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja, weet niet zeker of het vocht is, daar ga ik maar vanuit omdat ik dus idd gewicht aankom dan. Ook een bolle buik dan trouwens, erg vervelend als je zo graag zwanger wilt zijn en je buik na eisprong al dikker is dan tijdens m'n eerste zwangerschap bij 3 maanden...

10. Mayon

Mayon Niet meer actief

Zo, ja dat is wel erg dik.. Zo was het bij mij niet. Maar vervelend he, steeds het gevoel dat mensen denken: Hee is Gonnie ook weer zwanger? Balen, voor jouw helemaal, je wilt zo graag een tweed he..

11. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    jammer dat je ongi bent geworden gonnie

ik heb nog steeds een harde buik en opgeblazen gevoel behoorlijk irri maar klachten van de naderende duivels zijn er verder niet ik kan morgen testen.

hoop voor je dat je volgende maand een posi test mag vast houden

12. Mayon

Mayon Niet meer actief

Forever, ben niet echt bezig nu, echt niet eigenlijk ;) gebruik verder niks maar probeer beetje op mn ei te letten. Een Mk en een nog jong kindje, vindt het even genoeg nu. Maar toch bedankt ;)

13. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    oke sorry dat wist ik niet :(

dan heb ik het verkeerd begrepen :)

Deel Deze Pagina