na de reactie hiervoor van TS ben ik daar van overtuigd... 'zijn chick' het klinkt zo minachtend... alsof ze TS als concurrentie ziet ofzo
Haha ja echt he ach jeetje. Ik kreeg zojuist een berichtje van mijn man dat er wat gedoe op werk is geweest. Ik hoor er vanavond meer over .. Ze bleef blijkbaar aangeven dat ze het zo vreemd vond en mijn man raakte geïrriteerd ofzo... Dus ik ga mij wel oprecht zorgen maken.
Zijn chick?...... Wat een raar mens, die collega van je man! Net als Betsy had ook ik nog een bericht gestuurd.
Nou ook dat nog...en dat allemaal om een doodnormale vraag over een taart Dat je je zorgen maakt zou ik ook hebben. De voelsprieten staan wat omhoog zeg maar
Ik vind het ook juist hartstikke leuk van jou om erachter proberen te komen welke taart het was die je man zo lekker vond. Ik zie het mezelf ook wel doen. En chick? Dat zegt een volwassen vrouw toch niet? Ze is zelf een rare chick.
Nou ik snap dat je voelsprieten uit staan. Die collega heeft echt een oogje op je man hoor. (denk ik dan vanuit je paar berichtjes hier hé haha). Ben benieuwd naar het verhaal van je man!
Mijn eerste idee: Zij heeft of een oogje op je man of er speelt al iets. Hoezo moet zij vragen of jij zijn chick bent. Lijkt me dat als ze zo vriendschappelijk met elkaar om gaan inclusief etentjes en thuis brengen (!!) dat ze wel van elkaar weten of ze met een huisdier of een partner samenwonen. Ik vind het raar. Daarnaast snap ik niet met wat je bedoelde met dat jij haar ‘kon...’ Wat kon? Kon vinden op FB? Wat bedoel je?
Nou ja zeg...het wordt steeds gekker. Ik vind jouw vraag doodnormaal en zou absoluut niet aan mezelf twijfelen. Ik ben wel erg benieuwd wat je man er over gaat vertellen vanavond eigenlijk.
Jeetje wat heeft ze in die taart gedaan (love poison voor je man.. ? Grapje natuurlijk ) dat ze er zo geheimzinnig over doet en er zo een issue van maakt..