nog ontpillen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door chila, 17 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chila

chila Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik ben begin september gestopt met de pil. Daarna heb ik mijn bloeding gehad. Daarna heb ik een cyclus van 34 dagen gehad. Uitgaande van die 34 dagen moet ik de 26e november weer ongesteld worden. Nu is het zo dat ik al dagen een zeurende pijn in de onderrug heb, buikpijn heb en bij vlagen kotsmisselijk ben. Ik dacht dat het een griepje was omdat dat heerst en ik het ook erg koud heb maar dat had dan allang door gezet.
    Ik weet dat het te vroeg is om te testen maar mijn vraag is nu:

zou dit ook nog met het ontpillen te maken kunnen hebben?

Vorige maand had ik ook een aantal dingen wat te maken had met ontpillen maar dat was niet wat ik nu voel.

Groetjes Chila

2. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    het zou ontpillen kunnen zijn. Maar je zou ook zwanger kunnen zijn. Het vervelende is dat die klachten zoveel op elkaar lijken.
    Denk dat je tot de 26e moet wachten en als je nog niet ongesteld bent een testje wagen.
    Je kan er nu nog zo weinig van zeggen helaas.
    Ik weet wel dat ik na het stoppen met de pil dezelfde klachten had, en ik bleek zwanger in ronde 1....

3. chila

chila Niet meer actief

Ja, de klachten lijken heel veel op elkaar vandaar mijn twijfel ook zo.
    Alleen heb ik nu wel andere klachten als de vorige maand vandaar dat ik me dat afvraag. Maargoed, waarschijnlijk speelt het ''graag willen'' er ook wel bij mee. Maar vooral het kotsmisselijke gevoel heb ik niet eerder zo erg gehad.
    Ik ga in ieder geval wachten tot de 26e misschien nog langer om teleurstelling te voorkomen. Ik ben daar erg gevoelig voor.
    Fijn dat het bij jou wel zo snel gelukt is!

4. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ik heb ongeveer hetzelfde, ben alleen later met de pil gestopt (eind oktober). NOD is 19 nov, dus ik wacht tot zeker die dag en ik denk wel een weekje langer voor ik test, want alles wat je voelt en eventuele uitblijvende menstruatie kan zomaar van de pil nog zijn. Wel hoor ik altijd dat de hormonen vd pil na enkele weken zijn uitgewerkt, en alleen de cyclus daarna nog enkele maanden lastig zich weer oppakt. Dat zou betekenen dat na een maand de meeste ontpileffecten er wel uit zouden moeten zijn, behalve onregelmatige cyclus... Maar of dat echt zo is? Daar ben ik (nog) geen expert in.

Deel Deze Pagina