Hoi dames, Ik zou graag willen weten wat jullie hiervan denken: Ik had vanaf ongeveer 7 dagen voor mijn nod last van buikpijn, alsof ik ongesteld moest worden. Dus heb ik 3 dagen voor nod een vroege test gedaan van predictor. Deze was positief. Wel vaag, maar heel duidelijk zichtbaar en ook net zo'n breed als de controlestreep. De volgende dag weer positief getest... was helemaal blij... De volgende dag brak de hel los... Zware bloedingen,stolsels, enorme buikpijn, overgeven, diarree, de hele mikmak. Dit is 3 dagen zo doorgegaan, moest er echt van thuisblijven. En toen was het over... helemaal niks meer, terwijl ik normaal 5 dagen ongesteld ben en alleen de eerste dag last heb van buikpijn, daarna negatieve testen. Zou dit nou een hele (hele, hele...) vroege miskraam geweest kunnen zijn? xxx Reintje
heb je ook met andere testen getest dan predictor ? de vroege testen van predictor lees ik hier veel negatieve verhalen over dat ze vals positief geven, heb je ook positief getest met een andere test ben ik bang dat je indd een miskraam hebt gehad, anders even de dokter bellen voor een bloedtest. neemt natuurlijk niet weg hoe klote het is als je denkt zwanger te zijn en je bloed opeens !! sterkte !!
Klinkt niet goed nee.....maar zou iid even bellen en een echo laten maken of alles goed weg is. Sterkte meid. Zelf heb ik ook een vmk gehad, en hier nog steeds met vlagen buikpijn.