miskraam met 11 weken, negatieve zwangerschapstest en nu gek lichtbruin verlies?!

Discussion in 'Miskraam' started by Starlady, Dec 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Starlady

Starlady Bekend lid

Sep 24, 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Hallo,

Ik kreeg totaal onverwacht 26 oktober een positieve test in handen. Vanaf 7 november kreeg ik lichtelijk roze verlies tot 11 november, die dag had ik een erge bloeding met stolsels en buikpijn. Ik dacht het is voorbij. Het roze verlies hield aan van 12 november tot eind november. VK gebeld, test was nog positief. MOest een week afwachten. Had geen buikpijn, enkel roze verlies. Na een week moest test negatief zijn en verlies nagenoeg weg zijn. Test bleef (zichtbaar) positief en roze verlies om de dag.

OPnieuw vk gbeld en vroeg me nog 1 week af te wachten. Opnieuw een test en daarna contact met hen opnemen. Test bleeg positief, roze verlies tot en met 11 december. Op 12 december erge buikpijn en menstruatie achtig verlies aan bloed en savonds een grote stolsel wat leek op een vliesachtig iets. Heel apart. Maar vanaf die zondag geen roze verlies meer.

Test bleef positief en belde maandag, waarop ik die woensdag 16 dec. langs mocht komen. Op echo was niets in baarmoeder te zien, geen kindje, geen vruchtzakje. Nu doorgestuurd naar ziekenhuis en heb daar morgen 21 dec een afspraak.

Donderdagmiddag aparte bruine verlies, bruin wittig slijm zeg maar.

Mijn vraag, wat is dit? Het lijkt niet op oud (bruin) bloed. Echt ehh caramelvla kwa kleur en dikte.

2. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jee sterkte, bah.......zou het een baarmoederlijke zwangerschap kunnen zijn??? Geen idee hoor. Heel veel sterkte iig.

Share This Page