Hoi meiden, Ik heb even een vraagje, ik ben nu 5 weken en 5 dagen zwanger na een icsi terugplaatsing. net ben ik naar de wc geweest en bij het afvegen rode afscheiding, maar dan ook echt rood rood... kan dit het begin van een miskraam zijn? de arts zei vorige week na het vertellen van het goede nieuws dat het mogelijk is om wat rood verlies te hebben ivm icsi en dat als er geen krampen etc zijn het allemaal goed is en dat heb ik ook allemaal niet maar voel me nu ontzettend onzeker..... hopelijk kunnen jullie me helpen. liefs Deb
Hou je dan maar vast aan hetgeen je arts heeft gezegd meid! Blijkbaar heb je grotere kans op bloedverlies, gelukkig eigenlijk maar dat hij je gewaarschuwd heeft. Sowieso is bloedverlies in het begin niet ongebruikelijk, maar het liefst zien we het niet want dat scheelt weer een hoop onzekerheid. Probeer vertrouwen te hebben en verder is het, hoe suf ook, toch echt afwachten (maar dat is je hele zwangerschap
Hoi deb27, Hoop dat alles goed is, en inderdaad, zoals Maja zegt - hou je vast aan wat de dokter zei. Hij (zij?) heeft je gelukkig gewaarschuwd. Het kan bijvoorbeeld ook een innestelingsbloeding zijn. Ik heb zelf geen terugplaatsing gehad, maar wel hetzelfde vorige week (met 6w3d). Toch meteen naar VK gegaan, en inwendige echo. alles was prima - was een bloedvat. Dus - bij bloeding kan het niets zijn, of inderdaad het begin van.... Maar als het mis is, dan bloed het echt door zegt men. Bij mijn miskraam (was missed abortion) had ik eerst enorme krampen en toen het bloedverlies begon kwam het ook echt! Succes. Wanneer heb je de eerste echo?
hoi meiden, lief dat jullie me gerust stellen en er naar vragen... nou ik ben, sinds dat ik weet dat ik zwanger ben, nog niet zo misselijk geweest, dat begon gisteravond... ook echt flinke pijnlijke boobs. gisteren later op de dag ook nog een test gedaan en die is echt super knal...dacht dat het niet nog donkerder kon... ik hoop dan ook dat het gewoon een bloedinkje was en we donderdag een hartje gaan zien en horen...