Ook ik moet me hier helaas melden, volgens mij heb ik vanmorgen een miskaam gehad, morgen krijg ik een inwendige echo, maar denk dat alles weg is. Gaat het lege gevoel snel weg of blijft dat nog even? Vond de miskraam een heftige ervaring, was aan het werk en kreeg steeds meer buikpijn en kramp. Binnen 3 uur bereikte het de top en daarna verloor ik een groot stolsel van bloed/weefsel en na een half uur voelde ik mij beter. Ik verloor al een week wat bloed af en toe, maar zonder kramp rn stolsels kon het nog van alles zijn dacht ik(hield ik mezelf vooor..) Helaas vanmorgen dus wel kramp en stolsels en een uur later al geen pijnlijke borsten meer.. Moest het even kwijt, zie een beetje op tegen de inwendige echo morgen, hoop dat alles weg is en dat ik het af kan sluiten.
Dank je wel, jij hebt ook een verleden met heftige ervaringen aan je onderschrift te zien! Jij ook sterkte gewenst!
Oh meis , je zit in het zelfde schuitje als mij. Alleen ik heb de miskraam zelf nog niet gehad. Vorige week echo gehad , was niet goed. Nu vandaag echo gehad nog niet goed. Morgen krijg ik meer informatie ook omdat ik (weer ) cystes heb in me eistokken . Moet dus kiezen pillen of curettage... Jij ook veel sterkte morgen !!
Aah pluisje, dat is naar, dat wachten! Ik had nog geen echo gehad, maar wel al een week af en aan wat bloedverlies, om gek van te worden! Sterkte gewenst morgen!
@Winddanser ontzettend veel sterkte! Dit is niet leuk en op je vraag of het lege gevoel snel overgaat moet ik helaas negatief antwoorden. Ik zou nu eigenlijk 28 weken zwanger zijn maar had met 9 wkn deze pech. Nog regelmatig denk ik hieraan, ook al zijn we weer volop "bezig"
Ik heb het gevoel dat het ergens altijd wel iets blijft hangen, zou toch je kindje zijn. Heb ook het gevoel dat het nu "makkelijker" een plekje te geven is omdat ik nog geen hartje had gehoord of echo had gezien. Maar verder voelde ik me wel erg zwanger en is het een enorme teleurstelling en erg verdrietig.
Dank je. Ik merk dat er veel over praten helpt en dat ik er op die manier bewust mee bezig ben. Gevoelsmatig heb ik de echo nodig om het echt af te kunnen sluiten, hoewel ik het wel zeker weet. Al mn symptomen zijn ineens weg, zo bizar hoe dat kan!