Wanneer werken na bloedverlies/bevalling 15 wk

Discussion in 'Miskraam' started by Babilu, Apr 27, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babilu

Babilu Actief lid

Mar 29, 2016
    171
    0
    16
    Ik ben met 15 wk bevallen,met veel bloedverlies en narcose. Na hoeveel tijd zou ik weer kunnen werken op kantoor??

2. Frummels

Frummels Fanatiek lid

Mar 31, 2015
    4,475
    2,835
    113
    Female
    Ik denk dat je dat het beste zelf kan bepalen. Als je je emotioneel sterk genoeg voelt en/of behoefte hebt aan afleiding.

Wat verschrikkelijk om je kindje na 15 weken te verliezen. Neem je tijd! Ik ben zelf na mijn miskramen (8-9 weken) ongeveer een week thuisgebleven.

3. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

Jun 19, 2014
    1,361
    678
    113
    Wat Frummels zegt.
    En ga evt niet meteen 100% aan de slag, maar maak een opbouwschema met je leidinggevende. Heel veel sterkte!

4. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

Jan 17, 2014
    3,675
    80
    48
    Mars
    Wat Frummels zeg, check hoe jij je voelt.. Het zal voor iedereen anders zijn.

Ik ben na miskraam met 10 weken en curettage na 2 dagen weer gaan werken.. maar heb lichamelijk geen zwaar werk, en heel leuk werk, had het echt nodig om gewoon wat te doen. Ze waren ook op de hoogte, waardoor ik lichamelijk gezien wel echt m'n gemak kon houden.

5. Sunshine15

Sunshine15 Actief lid

Jan 25, 2015
    443
    2
    16
    Groningen
    Zoals de anderen ook al gezegd hebben, wanneer jij er aan toe bent.
    Niemand neemt het je kwalijk als je de tijd neemt. Het is niet niks wat je hebt meegemaakt!

Of voel je druk van je werkgever?

Wanneer ben je bevallen en hoe gaat het inmiddels lichamelijk met je?

6. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

May 21, 2013
    5,119
    193
    63
    Somewhere out there
    Twee weken geleden heb ik een miskraam gehad met veel bloedverlies met ziekenhuisopname. Ik ben vorige week een halve dag aan het werk geweest en deze week een hele dag. En eerlijk, ik was kapot. Ben huilend weggegaan van pure vermoeidheid. Ik moet deze week nog een dag werken, maar ik ga nu echt eerder weg. De werkgever is er bij mij van op de hoogte en vinden dat goed. Ik zou idd een opbouwschema aanhouden. Ik wil graag weer aan de slag, maar merk dat ik fysiek pas op de plaats moet houden. Blijf bij je gevoel en kijk wat je grenzen zijn. Sterkte!

7. Babilu

Babilu Actief lid

Mar 29, 2016
    171
    0
    16
    Ik wil nu, twee weken na de bevalling, rustig beginnen.vorige week een halve dag ging goed en was fijn. Maar de verloskundige, gyn etc vinden dat ik 3-4 wk thuis moet zijn...

8. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

Jun 19, 2014
    1,361
    678
    113
    Ik vind dat 'moeten' een btje overdreven. Als jij je fijn voelt op je werk door de afleiding en je hebt zin om te gaan, moet je dat vooral doen. Bij mij is men nog steeds verbaasd dat ik relatief snel weer aan het werk ging (voor einde verlof), maar als t goed voelt, voelt t goed. Heb er nooit spijt van gehad.

9. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

Nov 27, 2015
    1,694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Bespreek het ook eens met de bedrijfsarts en je leidinggevende samen is mijn advies. En inderdaad als jij je goed voelt en goed op jezelf let dan zie ik het probleem niet!

Share This Page