ik lees hier veel verhalen over mensen die de innesteling hebben gevoeld/gemerkt, door bloedverlies of buikpijn. is dit altijd het geval of kun je er ook niks van merken? Rond deze dagen zou ik namelijk de innestelling moeten hebben als er een bevruchting heeft plaatsgevonden, maar eigenlijk heb ik nog nergens last van. is dit een teken dat er geen bevruchting heeft plaats gevonden of hoef je niet persee iets te merken van de innesteling? hoe waren jullie symptomen toen?
Je hoeft niks te voelen... Ik voelde wat steekjes onderin in m'n buik. Maar verder geen bloedverlies. M'n duimen draaien voor je!
Ik heb er ook bijna niks van gemerkt toen de tijd. Achteraf als je zwanger bent denk je oooh was misschien de innesteling maar vaak verbeeld je het. Ik was er bijvoorbeeld heilig van overtuigd dat ik ongesteld ging worden , maar werd het niet. Terwijl ik die maanden er voor van alles voelde en zeker dacht te weten dat ik zwanger was .. wat dus niet zo was.
Ik heb er ook niets van gevoeld. Ik denk dat dit hetzelfde is als met de eisprong. De een voelt het wel, de ander niet.