was dit het dan..?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Peetje, 3 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Hoi Peetje, ik heb zelfs onlangs ook een miskraam gehad dus ik weet wat het is. Ik duim op topsnelheid voor je dat alles in orde is.

    Sterkte met wachten en nog meer sterkte maandag!

    Groetjes, Wendy
     
  2. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Nou vannacht om 24.00 uur werd ik wakker....net of ik in mijn broek had geplast...heel mijn pyamabroek was zeiknat...ik naar de toilet..en een heleboel vocht met bloed kwam eruit...lichte buikpijn gehad en af en toe een lichte druk waardoor ik een persdrang kreeg..(heel erg ligt wel maar toch) verder hele nacht niets...vanochtend de verloskundige gebeld, die is meteen langs gekomen...mijn baarmoedermond zag er normaal uit en verder geen verlies meer van vocht of bloed...ze durfde niet te zeggen wat het nu is...misschien een lege vruchtzak met vocht....ze had geen idee..het kon dooien en vriezen...nog geen zekerheid dus...ik moest er wel rekening mee houden zei ze...zeker omdat ik vocht in combi met bloed verloor...maja nog geen stap verder..als ik het dit weekend nog 1 keer meemaak ga ik naar de eerste hulp!

    moest t ff kwijt!

    liefs Petra
     
  3. peeetje

    peeetje Fanatiek lid

    3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    peetje

    pff meid....
    het zit je niet mee he??
    en nu? hoe voel je je nu?
    beloof me nou als er nou nog iets gebeurt dat je naar de eerste hulp gaat.
    want het lijk me toch dat je nu ook niet meer op je gemak zit.
    Maar waarom zeg ze nou nie van`we kijken even``ik snap dat niet...ik erger me er altijd een beetje aan. nou een beetje..... :(
    de onzekerheid dat is het ergste he??
    nou meissie ik denk aan je....
    hou je een beetje rustig...

    veel liefs petra
     
  4. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Hey peetje,

    thanx voor je medeleven...ik voel me nu redelijk..wat licht buikpijn en onzeker natuurlijk maar van bloed of vocht geen spoor meer te bekennen...Ze heeft me wel inwendig onderzocht en ze wil me wel een echo geven maar als ze dat aangeeft in het ziekenhuis dan krijg ik waarschijnlijk nog later een echo dan maandag..dus ze kan er gewoon niets aan doen tenzij ik leegloop zeg maar!
    Ja tis heel naar vooral omdat dat vocht zo raar is...zw dacht ook nog ff dat ik misschien een zak met vruchtwater heb, maar geen vruchtje..een soort van schijnzwanger dus...maja ze durft er echt niets zinnigs over te zeggen....wel dat de kans redelijk groot is dat het mis is...maar niet zeker...pfff....ja ik heb ook al met mijn vriend afgesproken dat al s ik nog een keer iets verlies vocht of bloed of beide voor maandag dat ik dan direkt naar de eerste hulp ga!

    liefs Petra
     
  5. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Jeeh wat erg zeg die onzekerheid. Volgens mij kun je gelijk terecht in het ziekenhuis hor. Ik heb het van de zomer meegmaakt. Ik wist dat ik een miskraam had, maar wist tot de dag van de curretage niet of ik alles al kwijt was. Ik kon het weekend ervoor naar het ziekenhuis wanneer ik maar wilde. Ik hoop voor jullie dat jullie snel meer duidelijkheid hebben. Veel sterkte, liefs Jenny
     
  6. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Thanx Jenny! Wat naar dat je ook een miskraam mee hebt moeten maken...maar gelukkig ben je weer zwanger!!! Gefeliciteerd!
    Ik weet het ook niet denk dat het in iedere plaats anders werkt...op het moment dat ik echt zwaar bloed van een miskraam mag ik wel gelijk in het ziekenhuis..tot die tijd helaas niet..maja we wachten maar weer af...

    liefs Petra
     
  7. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Dat wachten vond ik juist het ergste. Al die onzekerheid is echt erg. Mijn vk zei tegen mij dat ik pas een echo kreeg tussen de 10-14 weken, terwijl ze na mijn miskraam zeiden dat als je weer zwanger wordt je eerder een echo krijgt. Nou ik was zo braaf te luisteren. Kreeg van de week eindelijk mijn echo, lag helemaal te huilen van geluk. Zei de gyn. maakte je je zon zorgen dan? Nou ja al meer als twee maanden zei ik. Hij zei had dan toch gelijk gekomen. Dat mocht ik niet zei ik. Die vk altijd!!!
    Als je wilt mag je me altijd toevoegen aan de msn.
     
  8. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Hoi Jenny!

    Kheb je toegevoegd! gezelly!

    liefs Petra
     
  9. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ja das gezellie, ik kreeg msn net even niet aan, ga het weer proberen.
     
  10. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    kzie je al aha ha maar je bent er nie!!
     
  11. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    Jeetje was het maar al maadag als ik dit zo lees... Ik wacht ook in spanning met je af..Suc6
     
  12. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    thanx chantalletje..voor je steun...

    liefs Petra
     
  13. janine

    janine Actief lid

    19 sep 2005
    270
    0
    0
    oldenzaal
    Hoi hoi,
    pffffffff wat erg he die onzekerheid? Weet precies hoe je je voelt.
    Het is nooit leuk dat je begint met vloeien en krampen e.d hebt.
    Wil je toch ook even laten weten dat een vloeing niet alijd hoeft te betekenen dat het foute boel is.
    Ik zelf ben het met een aantal weken zwangerschap kwijt geraakt maar mijn schoonzuster heeft vanaf week 6 tot en met week 9 gevloeid en ze is nu 14 weken zwanger, Ze heeft meerdere echo's gehad( is gewoon naar de eerste hulp gereden op het ziekenhuis en heeft erop gestaan dat ze het gingen bekijken),Wil maar zeggen dat het echt nog alle kanten op kan gaan.
    veel sterkte maandag .
     
  14. anita22v

    anita22v Actief lid

    22 aug 2005
    271
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    heerlen
    hoi hoi

    jemig wat een verhaal zeg .
    ik wil je aller eerst heel veel sterkte wensen met het afwachtene n maandag natuurlijk ook heel veel sterkte.

    ik wil je niet al te veel hoop geven ,maar ik heb zelf vanaf week 8 tot en met week 20 heel veel bloed verlies gehad en helder rood bloed en vocht verlies . we weten nog niet wat het geweest is maar ondertussen ben ik wel bevallen van een gezonde tweeling dus er is nog hoop... ik zal maandag voor je duimen.

    groetjes anita
     
  15. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Jee anita een tweeling! Wat leuk...ik heb ergens vanaf het begin ook het idee dat ik zwanger ben van een 2ling...lijkt me wel zwaar 2 tegelijk! maar misschien is het dat...vannacht ben ik goed doorgekomen,,dat wil zeggen zonder nat wakker te worden en zonder bloedsporen...snap er helemaal niets van..had je dan ook echt zoveel vocht verloren dat het leek of je in je broek had geplast? Ben je op de normale manier bevallen van je 2 kleintjes?

    Janine...naar dat je ook een mk hebt mee moeten maken...ik weet idd ook dat vloeien niet altijd een mk hoeft te betekenen..het is vooral het vocht waar we ons druk om maken..mijn vk kan er ook geen zinnig woord over zeggen...maja nog bijna 3 dagen en dan heb ik eindelijk zekerheid...

    bedankt voor jullie reacties~

    liefs Petra
     
  16. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Jeetje zeg, wat een heftige eerste weken van je zwangerschap maak je zo mee!!
    Ik ben zwanger geraakt deze keer met een hormoonbehandeling, ik was dus nog onder toezicht van een gynaecoloog. Ik mocht net voor 7 weken al heen voor een echo, of het een goede zwangerschap was of niet!(omdat ik 6 jaar geleden ook al eens zwanger was met een hormoonbehandeling en die eindigde in een MK) Ik kreeg een inwendige echo en bleek om precies te zijn 6 weken en 4 dagen zwanger! En het hartje klopte al!!!
    Jij bent nu ruim 7 weken zwanger dus je zal zeggen dat het wel duidelijk moet zijn of het hartje wel of niet klopt.
    Ik hoop ontzettend dat je maandag in ieder geval goed nieuws krijgt!!!

    Liefs Carry
     
  17. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Hoi Carry!

    Ja dat dacht ik dus ook! ik heb bij mijn eerste kindje ook al heel vroeg een inwendige echo gehad daar was ook alles heel duidelijk te zien! Maarja dat was in maastricht hier in Soest denken ze daar schijnbaar heel anders over...Ik ben vannacht in ieder geval goed doorgekomen...alhoewel ik nu wel erg onzeker wordt...denk vanalles...dat als de baby gezond zou zijn ik niet van deze dingen zou hebben..dat het dalijk echt niet gezond is en toch blijft zitten...bleugh ik wordt er helemaal angstig van...kan me niet snel genoeg maandag zijn!
    Fijn joh dat deze zwangerschap lekker verloopt! hihi het duurd niet meer zo lang voor je he! heb je alles al helemaal klaar voor de kleine?

    liefs Petra
     
  18. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Vind het idd erg vreemd dat het zo per provincie en plaats wel lijkt te verschillen!! Kan me er ook echt een beetje boos om maken, gelukkig ben je de week bijna door en is het voor je het weet maandag, hopelijk zonder verder bloedverlies!!!
    Dank je wel voor de interesse in mijn zwangerschap. Ik heb in principe alles verder in huis voor de kleine, maar de kinderkamer is nog niet klaar. Het begint me nu wel te kriebelen hoor! Elke keer als we alles klaar willen maken komt er iets om de hoek kijken waardoor het weer in het water valt. Maar we zijn hard op weg en doen wel flink ons best om het klaar te krijgen nu!!
    Heel veel sterkte dit weekend met het wachten op maandag, liefs Carry
     
  19. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Hoi Carry!

    Ja het is ook raar..maarja probeer me er maar bij neer te leggen dat opfokken is ook niet echt goed!

    Haha ik ken dat bij mijn eerste dochter kwam het er iedere keer ook niet van, ik had het uiteindelijk een paar dagen voor de uitgerekende datum pas klaar..haha ik enrm gehaast..maar beviel ruim anderhalve week later!
    Spannend hoor..is dit je eerste kindje?

    Ja nog maar een paar dagen...en dan is het eindelijk maandag..moet ik ook nog tot de avond wachten!! maarja alles zal zo zijn rede hebben denk ik altijd maar!

    Liefs Petra
     
  20. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    O sorrie carry!!!

    duh ik heb weer us niet goed gekeken...lees net dat je bij de groep mama s met de bijna dikke buiken zit!!! haha

    liefs Petra
     

Deel Deze Pagina