was dit het dan..?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Peetje, 3 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    hopelijk heb je goed bericht gehad
    ik duim voor je

    gr debbie
     
  2. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik hoop ook echt dat je goed bericht hebt gekregen peetje.
    We wachten in spanning af hoe het gegaan is.

    Liefs
     
  3. Cleo

    Cleo Actief lid

    1 nov 2005
    471
    0
    0
    Ik hoop dat je inmiddels goed nieuws hebt. Ben nog steeds voor je aan het duimen.
    liefs,
    Cleo
     
  4. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Nog niet terug Peetje?

    Pim
     
  5. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Hoi meiden!!!

    Nou ik ben net voor de echo geweest en bleek dat ik idd een bloeding heb..er zitten 2 holtes waarvan 1 in takt met een gezonde baby met een prima hartslag en qua grote precies gelijk aan mijn zwangerschapsduur! wel heb ik alsnog 50% kans dat het mis gaat omdat die bloeding van de andere holte (was waarschijnlijk een tweeling) nog niet weg is...deze kan vanzelf oplossen en ik kan nog meerdere bloedingen krijgen..maar het kan ook zijn dat deze bloeding richting mijn placenta gaat woekeren en daar schade aanricht waardoor mijn zwangerschap alsnog mis kan gaan...positief is dat de bloeding aan de kant van mijn vagina zit dat de bloeding er gewoon via mijn vagina uit kan en niet naar de andere kant...de baby...hoeft te gaan...goede hoop dus maar geen zekerheid...we moeten toch even van dag tot dag leven en over 2 weken krijg ik weer een echo als de bloeding dan nog niet weg is dan weer over 2 weken enz...ik mag niet in bad voorlopig en ook niet vrijen!
    Wel ben ik op dit moment ontzettend blij dat we een zeer mooi klopend hartje hebben gezien! Ik weet dat het nog geen zekerheid geeft maar tis al meer dan ik had durven hopen!!!

    Meiden ik hou jullie op de hoogte en heel erg bedankt voor al jullie medeleven en steun!!!

    liefs Peetje
     
  6. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik hoop ook op goed nieuws.
     
  7. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Wat een verhaal! Gefeliciteerd hoor! Gelukkig sta je nu onder goede controle. Hoop dat alles goed blijft gaan en dat je nu weer kunt genieten van de zwangerschap.

    Pim
     
  8. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Klinkt toch al positief !! En als je goed gevolgd
    wordt en snel bij iemand terecht kan maakt dat
    al heel veel goed !!!
     
  9. Niet meer actief

    Gelukki8g heb je een kloppend hartje gezien meid. Dat is toch wel een goed teken. Maar helaas zit je nog in de stress. Hopelijk komt alles goed en blijft je kindje het goed doen.

    Sterkte meid de komende 2 weken.
     
  10. Cleo

    Cleo Actief lid

    1 nov 2005
    471
    0
    0
    Oh wat spannend allemaal! Gelukkig heb je het hartje zien kloppen en sta je nu goed onder controle!

    Succes en liefs,
    Cleo
     
  11. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hoop dat je nu een beetje rust kan nemen, heel veel sterkte en we zullen duimen dat het goed blijft gaan...
    liefs niek
     
  12. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Peetje, wat ben ik ongelooflijk blij voor jullie!!! Ik heb vaak aan je gedacht vandaag( ken je niet maar leef wel enorm met je mee) Dat je niet in bad mag en niet vrijen, geeft niks als je kindje maar gezond is!!!Van een tweeling, ja dat kan natuurlijk ook,jeempie. Nou meissie, probeer wat te ontspannen en ik hoop dat dat vervelende bloeden gauw ophoud voor je.
    Liefs en een dikke knuf van mussie
     
  13. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    aaah wat een ontzettend lieve reacties!!! Dank jullie wel allemaal!!
    Ik heb echt een enorme steun aan jullie gehad en ik ben er natuurlijk nog niet maar ik heb er zelf wel redelijk veel vertrouwen in!!!

    Ik zal jullie zo nu en dan ff updaten heb in ieder geval 24 januari om 22.40 uur mijn 2e echo..lekker laat haha! tot die tijd hoop ik dat de bloeding er gewoon via mijn vagina uitkomt en zichzelf oplost...dan blijft mijn kindje tenminste in mijn buikje!

    Nogmaals enorm bedankt meiden voor jullie steun en medeleven!!!

    Mussie vond je berricht echt enorm lief..kreeg bijna traantjes ervan hihi..

    liefs peetje
     
  14. Niet meer actief

    Wel appart hoor zwanger geweest van een tweeling.
     
  15. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    hoi babypaula...hihi ja tis maf he...tis niet helemaal zeker maar wel hoogstwaarschijnlijk..heb eerlijk gezegt ook wel het gevoel gehad dat ik zwanger was van 2 kleintjes..vanaf het begin al...maar gelukkig heb ik er nog 1 en hopelijk mag die blijven zitten!!! de andere is dan al in een heel vroeg stadium afgestorven...maar wel een maf idee idd!

    liefs Peetje
     
  16. Niet meer actief

    Nou meid ik ga hard voor je duimen hoor dat je kleine uk mag blijven zitten
     
  17. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
     
  18. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    thanx :) babypaula!! zal vast en zeker helpen!!! liefs Peetje
     
  19. ppa

    ppa Bekend lid

    24 nov 2005
    867
    0
    0
    Hai Petra,

    Fijn dat je positief nieuws hebt gehad. Ook wel dubbel misschien.
    Lees net pas het hele verhaal en je gevoel was in elk geval wel erg goed(van de tweeling)
    Heel veel succes en ben nieuwsgierig naar je tweede echo

    Liefs Patricia
     
  20. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    hallo peetje

    wat mooi dat jullie het haartje hebben gezien nu hopen dat het allemaal goed gaat

    groetjes roelien
     

Deel Deze Pagina