was dit het dan..?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Peetje, 3 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Geweldig dat je toch nog goed nieuws hebt.
    Wel raar denk ik om te weten dat het misschien wel een tweeling had geworden.
    Ik duim voor je dat je dit kleintje ook nog gewoon mag houden!

2. Moo

Moo Bekend lid

21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Gelukkig toch niet het ergste nieuws, maar kan me voorstellen dat je toch nog niet gerust bent.
    Ik duim voor je dat het toch allemaal goed gaat aflopen.

Sterkte meid!!

3. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Hallo Peetje,

Geweldig zeg!!! Wel een kloppend hartje gelukkig gezien, maar kan me voorstellen dat je je toch nog wat ongerust maakt, over dit kleine mensje in je buik.
    Maar als je na gaat wat het al overleeft heeft dan weet ik bijna zeker dat het blijft zitten en nog 7 maanden wacht om naar buiten te komen gezond en wel!
    Fijn dat ze je onder controle nu houden een heel veilig gevoel voor jullie lijkt me!!
    Houd je ons op de hoogte van de verdere gang van zaken??

Liefs Carry

4. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Oooow wat een spanning zeg!!
    WAt geweldig voor je dat je toch dat hartje hebt zien kloppen.
    Wat zul je opgelucht zijn daarover.
    Ik ga heel hard duimen en hopen dat die kleine daar lekker blijft zitten , en een heel mooi kindje word over acht maande...of zeven en half

Kom op ukkie je kan het en je maakt je mama en papa erg blij!

Liefs Jolanda

5. jacky

jacky Actief lid

17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    heel veel sterkte meid en doe het rustig aan.
    veel liefs jacky

6. Peetje

Peetje Niet meer actief

jaaa ben enorm opgelucht...wel nog een beetje behouden...50% is toch best veel..maar idd ik heb er een goed gevoel over..die bloeding moet er gewoon uit! en tis ook zo dit kleintje schijnt al best wat overleefd te hebben dat zij die vrouw van de echo ook..dus ze zei het niet maar merkte wel dat ze er ook wel vertrouwen in had..dus we gaan vol goede moed de komende 2 weken in...ik zal nog wel wat bloedingen krijgen..daar hoef ik dus niet van te schrikken das wel fijn..kweet nu waar het vandaan komt en dat het los staat van mijn kleintje!

Ik hou jullie zeker op de hoogte!!

heel veel liefs Peetja

7. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    hoi peetje!!!

ik had geen internet meer...ik voelde me heel de dag rot!!
    was zo benieuwd!!
    ben blij te horen dat het goed gaat.
    doe lekker rustig aan en geniet.
    stress is ook nix.
    Weten ze het niet zeker of het een tweeling was?
    mischien dat je dat later kan zien in de zwangerschap aan de placenta ofzo?
    idd raar idee ja...
    ik heb wel gehad dat ik tijdens me miskraam opnieuw bevrucht ben geraakt was ook echt een raar idee.
    maar meid ik ben blij je zo poss. te horen!!
    dikke knuffel.

petra

8. Peetje

Peetje Niet meer actief

Hey Peetje!

Het schijnt dat ze er vaak helemaal niets meer van kunnen zien, omdat het zich vaak helemaal zelf oplost als een van de 2 niet goed gaat...ze weten het niet zeker, maar wel bijna..ik had echt 2 holtes, waarvan 1 helemaal in elkaar getrokken net als bij een miskraam..er was verder niets meer te zien alleen bloed en stolsels, het is dan waarschijnlijk al net na innesteling afgestorven..hetgeen wat dan nog te zien zou zijn geweest is inmiddels dan al ontbonden..ik heb ook echt het gevoel gehad dat ik zwanger was van een tweeling dus ik denk ook echt dat het zo was..mijn gevoel denkt dat tenminste..haha..tis een raar idee..de gedachte dat ik misschien 2 kindjes had gehad..maar ook wel weer een opluchting als het er maar 1 was had ik nu misschien niets meer gehad..tis nog afwachten maar we hopen er het beste van!!

bedankt voor je medeleven!!!

liefs Peetje

9. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Het lijkt me voor jou in elk geval een fijn idee dat je nu onder strengere controle staat en daardoor je kindje ook misschien vaker kan zien (meer echo's?)
    Gelukkig dat je een beetje gerustgesteld bent

Liefs patricia

10. Peetje

Peetje Niet meer actief

Hey patricia!

Ja dat is idd een enorme geruststelling..al duurd 2 weken dan toch best lang...maar het is wel fijn idd! en idd ook super dat ik nu wat meer echos krijg! dat is een hele geruststelling als je met eigen ogen kan zien dat je kindje het goed doet! Vanavond moet ik voor het eerst naar mijn verloskundige voor een intake..had eigenlijk bijna gedacht dat ik daar niet meer naar toe hoefde..gelukkig kan die afspraak gewoon door gaan!!
    Hoe gaat het met jou zwangerschap?

liefs Peetje

11. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Wel fijn hoor, dan is het zelfs een soort dubbele controle..
    Bij mij gaat het goed al is het met al die extra controles en echo's wel elke keer weer spannend om naar het AMC te gaan. Maar als het dan weer goed is dan kan je er weer even tegen

12. Peetje

Peetje Niet meer actief

Fijn dat het zo goed gaat...Je hebt extra ocntroles? ik denk dat ik iets gemist heb...was er iets niet goed? sorrie ik zal nog ff kijken of ik een topic van je zie... liefs Peetje

13. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Komt omdat we onze dochter in mei met 22 weken hebben verloren. Na veel onderzoeken zijn ze erachter gekomen dat ik een zeldzame afwijking heb in mijn bloed, waardoor ik nu bloedverdunners spuit en slik.
    Omdat mijn bloed ervoor zorgt dat de placenta afsterft en er geen bloed meer naar het kindje stroomt.
    Hierdoor krijgt het kindje geen voeding en nu is het dus vooral belangrijk om te kijken naar de lengte.
    Maar volgende week, 19de mogen we weer gaan kijken...

Een voordeel we hebben straks al een fotoboek vol foto's voordat hij/zij er is.

tot gauw
    Liefs patricia

14. Peetje

Peetje Niet meer actief

jeetje patrice..wat ontzettend naar zeg met 22 je kindje te verliezen...wel fijn dat ze weten waar het aan ligt, zodat je nu hopelijk een mooi en gezond kindje op de wereld kan zetten. Lijkt me enorm zwaar voor je..hoop van harte dat het deze keer goed gaat..gelukkig dat je streng onder controle staat! Ik duim voor je hoor meis dat je deze zwangerschap goed doorkomt! gelukkig dat je volgende week weer een echo hebt!!

sterkte en geniet er lekker van dat het nu goed gaat!!

heel veel liefs peetje

15. Mop

Mop Lid

30 dec 2005
    15
    0
    0
    Nou gelukkig dat er nog 1 zit jah maar tis niet leuk al die onzekerheid..ik zelf dacht het ook omdat ik DONDERDAG 2 weken geleden boed ben verloren met stolsels en ik zag ook echt wat zitten maar of het nou een vrucht was of niet..maar goed ik wens je sterkte dat je een gezond kindje op de wereld mag zetten en een broertje of zusje he;)

16. Peetje

Peetje Niet meer actief

Hoi Mop! Heb je al een echo laten maken dan?

liefs Peetje

17. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Ja daar was ik ook nieuwsgierig naar..
    Weet je al wat meer, Mop?

Zo niet sterkte met de onzekerheid

Patricia

18. Mop

Mop Lid

30 dec 2005
    15
    0
    0
    ja afgelopen donderdag heb ik een echo gehad daar klopte het hartje wel gewoon maar verder heeft die man niet echt gekeken waar die bloeding vandaan kwam:s dus maar ik was al eerder naar de ha geweest en me doporgetsuurt ik kon daar pas 12 jan terecht ook al heb ik al een echo gehad ga ik gewoon donderdag in het ziekenhuis en mee zekerheid vragen aan hun..

19. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Hoe ver ben je in je zwwangerschap?
    Misschien dat dat er invloed op heeft? Ben ook geen arts, maar hopelijk kunnen ze je donderdag meer vertellen.

Patricia

20. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Goh Peetje, wat een verhaal zeg! Het blijft natuurlijk spannend, maar een stukje onzekerheid is nu wel weg. Probeer toch ook een beetje te genieten van de zwangerschap want voor je het weet is die kleine spruit alweer 9 maanden.
    Ikzelf heb nu 2 gezonde meiden, maar ik weet wel alles van die onzekerheid en verdriet af, heb namelijk zelf 2 miskramen gehad en tijdens de zwangerschap van isa bij 13 weken ook bloedverlies. Dus in woorden is het natuurlijk makkelijk gezegt maar blijf hopen en positief denken, dat doe ik ook voor je.

Liefs kwebbeltje ;)

Deel Deze Pagina