was dit het dan..?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Peetje, 3 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Hoi mop...wat raar dat die man niet verder heeft gekeken waar de bloeding vandaan kwam...hoop dat ze je in het ziekenhuis meer kunnen vertellen!

    Hoi Kwebbeltje! er is idd een stuk onzekerheid weg genomen..tis nu wachten tot die bloeding zichzelf oplost! raar he ben ik al vanaf oudjaar aant bloeden...nu weet ik waar het van is en kan het er maar beter gelijk uitkomen..wat denk je..geen bloed meer te zien..pff raar lichaam hoor haha..het moet er wel uit..dus maar afwachten..over 2 weken weer een echo!

    Naar dat je ook miskramen mee hebt moeten maken dat is echt iets vreselijks...gelukkig heb je nu 2 gezonde kindjes! Geniet er lekker van! Hoe gaat het met Isa..?

    liefs Peetje
     
  2. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Peetje, het bloedverlies zal idd wel wisselend zijn, maar als je het niet vertrouwd gewoon de gynaecoloog bellen he.
    Je kunt beter een extra echo hebben dan je steeds afvragen of het nog goed is. (levert alleen maar stress op)

    Met isa ( en ook met eva nu 21 maanden) gaat het super. Groeit als kool, lacht veel, brabbelt veel en wil al steeds staan en zitten. Genieten dus volop.

    Groetjes kwebbel
     
  3. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.590
    65
    48
    hoi Peetje, lees nu je verhaal .. eigenlijk .
    fijn dat je een goed kloppend hartje hebt hoor.
    andere kant jammer dat je ws een miskraam hebt van een tweeling.
    hoop dat de andere helft het goed gaat doen .
    houd het ff goed rustig he...
    lieke...
     
  4. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Hoi Kewebbeltje...fijn dat het zo goed gaat met je 2 kleintjes!!! ze heeft me al gewaarschuwd dat ik niet om alles een echo mog laten maken, dan kon ik wel elke dag een echo maken en als het mis zou gaan dan kon niemand daar wat aan doen..om de 2 weken dus...maar goed ik heb een mooi kindje gezien..ik ga er gewoon vanuit dat het goed komt! ga me niet te druk meer maken...voel me er redelijk rustig onder en goed..das een goed teken denk ik...als dat verander ga ik gewoon ff langs de eerste hulp!!

    Lieke...ja idd een raar idee dat ik een 2e kindje kwijt zou kunnen zijn geraakt, maar wel heel blij dat er nog eentje is!!
    Ik probeer me wel wat rustig te houden..al is dat af en toe wat moeilijk met 4 oppaskindjes haha ik ben wel doodmoe, dus kan ook niet te druk doen!

    liefs Peetje
     
  5. ppa

    ppa Bekend lid

    24 nov 2005
    867
    0
    0
    Tja je zou door alle consternatie bijna alle "gewone"zwangerschapskwaaltjes vergeten, maar daar heb je ook recht op hoor, niet alles voor ons overlaten,hahaha
     
  6. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Ja haha laat die zwangerschapskwaaltjes maar komen hoor..weet ik tenminste dat ik nog steeds zwanger ben!!!! ben eigenlijk alleen maar heel erg moe..verder niet misselijk...wel gevoelige tepels..

    bij jou alles weer bijna weg patrice? of heb je er nog steeds last van?
     
  7. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hai, heeh wat geweldig zeg! Ik probeer je te buzzen maar je hoort me niet!
     
  8. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Hey Jenny!

    Haha ja klopt ik heb het geluid uit staan en we waren aant eten! Je was helaas alweer offline toen ik het zag! Ja geweldig he :) tis nog wel wat onzeker, maar ik heb er echt een goed gevoel over, gister bij de verloskundige geweest, die heeft de echo gezien en ook een stukje van de bloeding, maar ze was behoorlijk enthousiast, geloof dat ze er ook goede hoop in heeft!!! Ze zei me dat de bloeding er niet perse uit hoeft te komen, dat het lichaam het ook in stukjes op zou kunnen nemen! Dus hopelijk zien we 24 januari een heel stuk kleinere bloeding of zelfs geen bloeding meer!!!

    Tot snel
    dikke knuf!

    peetje
     
  9. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Hoi Peetje,
    Wat een verhaal zeg...ik heb het allemaal gevolgd en ben hartstikke blij voor je!! Hopelijk komt het nog allemaal goed met die bloeding en dan kun je weer echt genieten!
    Liefs, Gina
     
  10. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Dank je Gina!!!! Ja ben ook erg blij!!! En wat die bloeding betreft ik denk dat dat zich wel oplost..daar ga ik maar vanuit..positief denken schijnt het toch vaak het beste te doen!!!

    liefs Peetje
     
  11. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ja positief denken is heel goed!
    Liefs Gina
     
  12. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Geweldig hor Petra!!! Ben echt zo blij voor jullie. Hoe is het nu? Nu zie je me ook niet online. Hopelijk morgen dan. Ga dadelijk naar mijn pony, in bad en naar bed. Ben zo moe! Tot snel,
    Liefs Jenny
     
  13. jope

    jope Actief lid

    30 nov 2005
    108
    0
    0
    holland
    Geweldig om te lezen dat een vruchtje het wel goed doet. Het moet echt een enorme opluchting zijn geweest ommhet hartje te horen.

    Ik kon een aantal dagen niet op internet en was erg nieuwsgierig of alles goed was gegeaan tijdens de echo.
    Gelukkig (deels) wel.

    Hoe de moed erin de komende tijd.
    gr Jope
     
  14. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Thanx meiden!! Ja was heel bijzonder om een mooi kloppend hartje te zien echt heel emotioneel!

    Ik hou de moed er zeker in!!!

    hou jullie op de hoogte!

    Liefs Peetje
     
  15. Niet meer actief

    verlies je nog bloed of niet meer?
     
  16. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Hoi Paula!

    Nee ik verlies geen bloed meer..heel raar eigenlijk..er zit nog behoorlijk wat in mijn baarmoeder, nu mag het eruit en nu komt het niet!
    Maarja het schijnt dat het lichaam ook het bloed zou kunnen opnemen, dus hopelijk doet mijn lichaam dat dan!

    liefs Peetje
     
  17. Niet meer actief

    nou meid het blijft spannend voor je. Heel veel succes met afwachten hoor. Maar het zal best allemaal goed komen hoor
     
  18. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Ja daar heb ik ook alle vertrouwen in!!! :)

    liefs Peetje
     

Deel Deze Pagina