Dag allemaal Op deze plek van het forum kom je niet voor niks, helaas.. Zwanger van de tweede (bijna 6 weken) en al een week bloedverlies. Wat begon met een beetje roze afvegen is nu iedere plasbeurt een kwelling. Ik heb echt maandverband nodig om normaal de dag door te komen. Ik zie van alles, maar tot op heden nog niet echt datgene gezien wat je volgens vele zou moeten zien. Lichamelijk nergens last van maar ik maak me geen illusies meer. Er zijn genoeg positieve verhalen te vinden van dames met enorm bloedverlies, maar die verhalen maken mij alleen maar verdrietiger, omdat ik weet dat ik niet tot die gelukkige groep mag gaan behoren. Ik voel me ook absoluut niet meer zwanger. En de impact is vele malen groter dan ik van te voren had verwacht. Bedoel, zo lang ben ik nog niet zwanger natuurlijk en ik had niet verwacht dat het echt rouwen in. Ik moet overigens van de vk een paar dagen afwachten omdat ik nog geen kramp had. Komende week krijg ik dan een echo om te kijken hoe het ervoor staat. Lief van haar natuurlijk, al die positieve vibes, maar ook moeilijk. Mijn vraag is, zijn er meer dames die een miskraam hadden zonder al teveel ongemakken? Ik ben namelijk wel enorm angstig voor de pijn die misschien op het moment supreme gaat komen....
Het kan twee kanten op! Ik heb deze week miskraam gehad. Maar had geen bloed verlies op de echo konde ze zien dat het dood was. Wilt niet zeggen geen bloed is goed nieuws en ik ken ook iemand met bloed verlies en het liep goed af. Blijft positief denken. Stel het is niet goed. Dan was er iets niet goed met het vruchtje. Ga je Gewoon verder. Je moet wel goed over praten en het liefst met iemand die ook miskraam heeft want die begrijpt je het beste wat je door maakt. En je lieve mensen natuurlijk. Sterkte meid. Gr, bambe
Trouwens je mag echo aanvragen alsje belt en zegt ik kan niet slapen ben heel erg in onzekerheid. Zeggen ze vast is goed kom maar langs voor een echo. Ik liep gewoon na binnen zonder afspraak zei sorry ga geen week lopen met onzekerheid wil duidelijkheid kan ik het ook afsluiten.
Hier ook een mk gehad met 8 weken. verloor toen vanaf woensdag bloed zonder krampen. op maandag t vruchtje verloren, toen wel even een uurtje heftige kramp gehad. Daarna was t over
Om eerlijk te zijn denk ik ook niet dat het goed zit. Je kunt het checken door een test te doen. Mijn vroege miskramen (3x tussen de 4 en 6 weken) was eigenlijk ook alleen maar met bloedverlies en geen krampen. Meer als een soort menstruatie. Sterkte.
Dank je wel voor jullie reacties! Ik ga het rustig afwachten. Bellen heeft helemaal geen zin, ik ben veel te kort zwanger om iets zinnigs op een echo te kunnen zien. Daarnaast denk ik ook niet dat ik het aan kan om weer een beetje hoop te krijgen, wat daarna weer de grond in geboord wordt. Ik voel me intens verdrietig en zou het verschrikkelijk vinden om dat komende dagen nog een keer mee te moeten maken. nogmaals dank voor jullie reacties, vind het fijn om te lezen.
Ik hen 18 mei mijn derde miskraam gehad. Tijdens mijn eerste en derde miskraam ook geen pijn gehad...alleen bloedverlies net als bij menstruatie! Had ook nog beetje hoop maar op de echo Zoe je dan dat het helaas fout is.... Heb elke keer tijdens eerste menstruatie na miskraam heel veel pijn...het is nu gelukkig sinds paar dagen weer over....ik wil je niet bang maken... Heel veel sterkte!!
Ik heb vorige week met 5w4d een miskraam gehad. Eerst bruinverlies, maar geen kramp. Toen ik eenmaal kramp kreeg (en flink ook) was het binnen een uur voorbij. Ik heb altijd hele hevige menstruatiekrampen en zo voelde de miskraam ook. Alleen "knapte" er tijdens die krampen iets (dat vond ik wel eventjes eng aanvoelen), toen begon ik echt te bloeden en kort daarna floepte alles er heel snel uit. Gek genoeg was de pijn toen ook onmiddellijk over.
Hallo Anoniempje Mijn miskraam begon met eerst wat bruinverlies en de dag erna had ik helderrood bloed. Maar enkel genoeg om te vegen. Daarna is het 4 dagen gestopt en had ik nog een beetje hoop maar op dag 3 heel veel pijn gehad en uiteindelijk op dag 4 is het doorgebroken. Ik was net geen 6 weken zwanger en had dan ook vooral heel veel stolsels. Vloeien heeft ongeveer een week geduurd. Kan je misschien een bloedtest laten doen om te kijken of je waardes dalen of stijgen? Dan is de onzekerheid voor een groot stuk toch wat weg?! Heel veel sterkte alvast!
vorig jaar was ik 6+4 zwanger toen ik een plons bloed verloor. vk zei waarschijnlijk is het mis. ik moest het bloeden in de gaten houden omdat ik dus in 1x al veel verloren had. de volgende ochtend heb ik op mijn eigen aandringen een echo gehad om te zien of het echt mis was omdat ik ook helemaal geen krampen had. ze kon zien dat het vruchtje al weg was en dat het vruchtzakje vol bloed zat en afgedreven werd. voor je eigen gemoedsrust zou ik dus aandringen op een echo want aan de vruchtzak alleen kunnen ze ook zien of het nog goed zit of niet. heel veel sterkte!!
Hoi allemaal. Wat verdrietig om jullie ervaringen te lezen.... Hier echt nergens last van gehad en ineens zag ik het vruchtje. Het zag er duidelijk anders uit dan de rest van de stolsels. Ik voel me er inmiddels rustig onder, het is nu in ieder geval allemaal voorbij. Geen krampen, geen steken, geen menstruatiepijnen, alleen ruim 5 dagen bloedverlies voordat het over was. Bloeden stopte inderdaad al een paar minuten daarna!