bruinverlies met weefsel, HCG hoog, progesteron goed

Discussion in 'Miskraam' started by louisje, Dec 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. louisje

louisje Lid

Dec 24, 2009
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 5 weken zwanger na eiceldonatie.
    Mijn HCG stijgt heel goed en mijn progesteron is ook goed. Ik heb afgelopen 3 dagen bruinverlies gehad. Gister op een echo was alles in orde. Gisteravond verloor ik echter naast wat oud bloed ook wat weefsel: een rood stukje en daaraan een dik vlies. Ik ben nu heel erg bang dat ik de vruchtzak verloren ben.
    Hierna geen last meer gehad van krampjes en ik heb ook geen rood bloed verlies.
    Ik hoop dat iemand mij kan geruststellen...ik heb al 4 keer een miskraam gehad en vrees nu voor het ergste.
    Vast bedankt!

2. anne1979

anne1979 Actief lid

Feb 26, 2009
    102
    0
    0
    Hallo Louisje,

Ik kan je helaas niet geruststellen. Ik denk dat je moet afwachten. Wanneer krijg je een echo? Dat je HCG en progesteron stijgen lijkt een goed teken en verder lees je veel verhalen over bloedverlies (soms ook met stolsels) waarbij de zwangerschap toch goed verloopt.
    Mijn eigen ervaring met bloedverlies is niet goed. Ik heb het een aantal keer meegemaakt in de 5e week. Bij mij ging het alle keren mis, maar bij mij steeg het HCG absoluut niet.
    Er is nog hoop voor je, maar je moet toch afwachten. Ik wens je veek sterkte en duim dat je straks een echo hebt met een mooi kloppend hartje.

Groetjes, Anne

3. louisje

louisje Lid

Dec 24, 2009
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Anne,
    Dank je voor je reactie.
    Ik krijg morgen (tweede kerstdag) een echo. Gelukkig leeft mijn arts zo met me mee dat ze me snel een echo wilde geven.
    Ik weet dat bruinverlies op zich niet zo erg is, stolsels hoeven ook niet perse op een miskraam te duiden. Ik verloor alleen geen stolsel maar echt weefsel. Ik ben dus erg pessimistisch.
    Ik hou je op de hoogte.
    Goede kerst!
    Louisje.

4. anne1979

anne1979 Actief lid

Feb 26, 2009
    102
    0
    0
    sterkte morgen! Ik hoop heel hard met je mee.

5. anne1979

anne1979 Actief lid

Feb 26, 2009
    102
    0
    0
    En louisje, al nieuws? Ik hoop dat je goed bericht hebt!

6. Trees

Trees Niet meer actief

Louisje ten eerste heel veel sterkte gewenst in deze onzekere tijd! Heb je al een echo gehad? Ik zal voor je duimen!

7. louisje

louisje Lid

Dec 24, 2009
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve allen,
    Wat ik helemaal niet verwacht had is wel uitgekomen...alles was in orde. Alles leek zo op mijn laatste miskraam dat ik echt dacht dat 't weer niet zo mocht zijn. De krampen in mijn rug en buik,...het bruinverlies....en dan ook nog dat stukje weefsel....echt heel eng.
    Wat een opluchting ik kon 't maar nauwelijks geloven. Sterker nog...we konden een hartje zien kloppen. Ik ben als een kind zo blij.
    . Gelukkig maar....pffffff :)
    Mijn arts zei dat bloedingen vaker voorkomen bij zwangerschappen na eicel-donatie.
    Ik hoop dat 't nu wel rustig blijft.
    Heel veel dank voor jullie steun. Ik hoop voor ieder het allerbeste.
    Liefs, Louisje.

8. anne1979

anne1979 Actief lid

Feb 26, 2009
    102
    0
    0
    oh wat fijn!!! nu genieten.

x

9. Trees

Trees Niet meer actief

Share This Page