Ik zou gisteren 7 weken en 2 dagen zijn Maar de nacht van maandag dinsdag veegde ik roze af. Ongeveer 2 weken terug was ik niet meer misselijk en geen ijzersmaak meer, maar wel continu moe. Ik heb gisteren Vk gebeld en we mochten langskomen. Eerst zij ze dat ik niet zo ver was dat ik dacht, maar na de data van sex eisprong en positieve test te hebben bestudeerd moest ze concluderen dat het mis was. Nog geen hartje te zien en bm was zo onrustig, ook zat er in de bm vocht. Gedurende de dag veeg ik nog wat roze af, voel wat steekjes die ik al weken voel. Middags zit er een streepje in me slipje en veeg ik een erg donker rood tot bijna zwart iets af. Daarna veeg ik niks meer af. Snachts veeg ik bruin af en deze dag ook. Her en der steken, maar verder (nog ) niks. Nu vertelde mijn zus dat ze dit ook zo had meegemaakt. Dat bruine wat ik nu afveeg is net als mijn laatste dag menstruatie eerder. Dus was dit mijn miskraam? Maandag weten we het zeker...
Zou kunnen, maar misschien ook niet. Je zult helaas maandag af moeten wachten. Je zou nog wel een zwangerschapstest kunnen doen en deze vergelijken met de andere(n).
Testen doe ik niet, heb ze niet, en zie nut niet. Maar net wat slieren en 1 stolseltje bruin verloren, mss dat het dan idd nog moet komen
Ik denk dat het nog moet komen eerlijk gezegd. Ik heb 6 dagen bloedverlies gehad, eerst bruin toen rood, ook met stolsels. Gisteren is het echt doorgezet en dat merkte ik wel echt goed! Was overduidelijk, krampen en meer bloedverlies, niet alleen met afvegen, maar wat heftiger..
Onrustige nacht gehad, idee of droom dat het er aan kwam maar telkens op wc niks. Veegde wel weer iets meer rood af eerst maar nu weer niks... Hoest bij jou?
Vandaag weer echo gehad en het vruchtzakje was er nog maar al gehalveerd, woensdag naar gyn voor vervolg. Ik wil de tabletjes maar wil nog wel het weekend afwachten Ook ivm wat plannen dit weekend maar ook om toch natuurlijk een kansje te geven zelf dit af te handelen
Ah ja, hopen dat het vanzelf op gang komt. Lijkt me inderdaad wat prettiger. Bij mij is het HCG hormoon al weg ook het bloeden is vandaag gestopt. Dus ik hoop dat de eisprong snel weer op gang komt!