Nachtzweten rondom miskraam

Discussion in 'Miskraam' started by IndyLynn, Sep 21, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. IndyLynn

IndyLynn Actief lid

Aug 16, 2015
    236
    0
    16
    Apeldoorn
    Goedemorgen,

Zijn er meerderen die hier last van hebben?
    Ik wordt elke nacht bezweet wakker. Moet soms wel twee keer een ander shirtje aan doen. Dit is vanaf ongeveer 5 dagen voor de miskraam en nu nog steeds bezig (6 dagen erna).

2. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

Oct 28, 2013
    1,249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Zou het kunnen dat er nog hcg in je bloed zit. Ik heb ook terug meer last van zweten snachts sinds een anderhalve week.

3. IndyLynn

IndyLynn Actief lid

Aug 16, 2015
    236
    0
    16
    Apeldoorn
    Mijn HCG is alweer een stuk lager geworden in de dagen na mijn miskraam, zie foto. Daarom vind ik het ook zo vreemd..

Attached Files:

4. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

Oct 20, 2014
    2,709
    740
    113
    Wat vreemd, ik heb daar helemaal geen last van gehad. Zou je je ha eens kunnen vragen? Want dat is niet echt fijn slapen lijkt mij

5. HP12

HP12 Actief lid

Sep 17, 2015
    388
    0
    0
    Ik heb gisteren mijn miskraam gehad en vannacht het behoorlijk warm gehad. Toen mijn zoontje geboren was heb ik 's nachts flink last gehad van zweten door het ontzwangeren. Ik sliep met handdoeken in bed om maar niet steeds in nat beddengoed te liggen. Het lijkt me dat je lijf na een miskraam ook ontzwangert en dat daar nu ook het zweten vandaan komt. Sterkte!

6. IndyLynn

IndyLynn Actief lid

Aug 16, 2015
    236
    0
    16
    Apeldoorn
    Dat zou natuurlijk kunnen inderdaad. Wat naar dat je ook een miskraam hebt gehad, sterkte:(

7. lillypie

lillypie Actief lid

Jul 1, 2014
    255
    0
    16
    Ik herken het heel erg.is echt van het ontzwangeren..
    Sterkte iig.

8. HP12

HP12 Actief lid

Sep 17, 2015
    388
    0
    0
    Dank je wel. Ik hoop dat het zweten snel stopt voor je, het is echt heel vervelend.

Share This Page